تعدادی از دانشجویان فعال دانشگاه حکیم سبزواری با توجه به شاخص های مطرح شده از سوی شورای سیاست گذاری ششمین جشنواره ملی تندیس فداکاری،پس از تایید،دراین دوره از جشنواره حضور خواهند داشت.
POSTER-WEB
سلیمانی،کارشناس امور کانون های فرهنگی دانشگاه حکیم ضمن اعلام خبر برگزاری این جشنواره افزود: تندیس ملی فداکاری دانشجویان طرحی است که بر اساس آن هر سال از دانشجویانی که در زمینه‌های مختلف اجتماعی، امداد و نجات، مددکاری، اهدای خون، اهدای عضو، سازندگی و آبادانی کشور و زمینه‌های مشابه آن فعالیت داوطلبانه و فداکارانه‌ای دارند از سوی سازمان جهاد دانشگاهی موردتقدیر قرار می گیرند که امسال دانشگاه حکیم سبزواری برای اولین سال با معرفی۸نفر از دانشجویان فعال در این طرح ارزشمند شرکت کرده است.
وی حضور فعال کانون های فرهنگی را با توجه به گستردگی محیط های سرگرم کننده در دانشگاه،جزء موثرترین بخش ها در نهادینه کردن فرهنگ و هنر معرفی کرد و گفت:جشنواره ملی اعطای تندیس فداکاری، فرصتی است تا با معرفی دانشجویانی که با جان و مال و اندیشه‌ی خویش به جنگ با فراموش شدن ارزش های انسانی و خدمت به هم نوع رفته‌اند تا زندگی را برای هم‌نوعان خویش، زیبا بسازند و بشناسانند.
رضا سلیمانی در ادامه بیان کرد:دانشجویانی که در کارهای خیر و نیکوکارانه، مشارکتی فعال، مؤثر و داوطلبانه داشته‌اند، در مراسم اختتامیه قدردانی می‌شود. که این دانشجویان یا از سوی سازمان‌ها و نهادهای رسمی معرفی یا از سوی جمعی از دانشجویان به دبیرخانه معرفی می شوند.
لازم به ذکر است دانشجویان می توانند از به صورت آزاد تا ۱۵آبان ماه سال جاری نسبت به ثبت نام به آدرس http://www.jahat.ir/tandis/اقدام نمایند.
اختتامیه ششمین جشنواره ملی تندیس فداکاری دانشجویان ایران به میزبانی دانشکده تهران در ۱۵آذرماه برگزارخواهدشد.