به منظور ارائه خدمات و امکانات بهتر ایمیل سرور جدید دانشگاه مبتنی بر Exchange Server نصب و  راه اندازی شده است که در آدرس زیر در دسترس قرار گرفته است. https://mail.hsu.ac.ir.

کلیه اساتید، همکاران و دانشجویان دکتری از این پس از این ایمیل سرور استفاده نمایندو جهت دسترسی به ایمیل های قبلی در سرور قدیمی می توانید از آدرس oldmail.hsu.ac.ir استفاده نمایید.

لازم به ذکر است آدرس ایمیل به طور پیش فرض همان نام کاربری اینترنت افراد است. اگر ایمیل آدرس شما عبارتی غیر از نام کاربری شما بوده است لطفا آنرا به ایمیل پیشتیبانی mail@hsu.ac.ir  اعلام نمایید.

 

به منظور کاهش دریافت ایمیلهای جعلی و کلاهبرداری، تغییرات و تنظیمات ایمیل سرور انجام شده و همکنون پیغامهای متناسب در بالای هر نامه درج شده است که وضعیت ایمیل دریافتی را مشخص می کند. با توجه به اینکه تشخیص دقیق و قطعی ایمیلهای جعلی امکان پذیر نمی باشد ممکن است برخی ایمیلهای جعلی را دریافت کنید که می توانید آنها را به عنوان ایمیل جعلی Junk به سیستم اعلام کنید. و برعکس ممکن است برخی ایمیلهای معتبر به عنوان ایمیل جعلی تشخیص داده شود که در شاخه  Junk Email صندوق پستی شما قرار خواهد گرفت که با انتخاب گزینه “Not Junk” می توانید آنرا از حالت هرزنامه خارج نمایید.

اساتید، همکاران و دانشجویان گرامی در صورت وجود هر گونه مشکل و سوال می توانند با پشتیبانی میل سرور به آدرس   mail@hsu.ac.ir   تماس برقرار نمایند.