معاون پژوهش و فناوری دانشگاه حکیم سبزواری از میزبانی این دانشگاه در هشتمین هفته استانی نانو خبر داد.
دکتر علی اصغر مولوی گفت: به منظور مشارکت همه گروه‌های ذی نفع در تمام نظام توسعه فناوری نانو، کارگروه ترویج ستاد توسعه فناوری نانو، برنامه‌های ترویجی متنوعی را در دستور کار خود قرار داده است و در همین راستا هفته‌های فناوری نانو در کشور برگزار می‌شود که  بناست هفته ی  هشتم  آن در استان خراسان رضوی برگزار شود.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: با توجه به میزبانی استان خراسان رضوی و  بر اساس پیگیری و رایزنی های معاونت پژوهشی دانشگاه حکیم سبزورای  مقرر شد دو روز از هشتمین هفته استانی نانو شهرستان سبزوار برگزار شود.
وی یادآور شد: برگزاری این مراسم با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی سبزوار، دانشگاه آزاد و دانشگاه فناوری های نوین سبزوار و با محوریت دانشگاه حکیم سبزواری  خواهد بود.
وی ادامه داد: مسئولیت اجرایی این مراسم برعهده ی دکتر حمید رضا اویسی مدیر گروه مواد دانشگاه حکیم که خود از نخبگان و سرآمدان این حوزه در کشور هستند، می باشد.
مولوی هدف از برگزاری این مراسم را تبیین توانمندی های فناوری نانو، نمایش دستاوردهای فناوری نانو و آشنایی دانشجویان و اساتید با این فناوری، شناسایی پتانسیل های شهرستان در حوزه فناوری نانو، انتقال فناوری نانو و تجارب موفق این حوزه به صنایع شهرستان عنوان کرد.
 
 
لینک خبر