[thumbnail src=”https://www.hsu.ac.ir/research/files/2016/12/139212141100466552267794-300×209.jpg”]
 

معاون آموزش و پژوهش فناوری استانداری خراسان رضوی:

بودجه امسال پژوهش استان یک میلیارد و۴۰۰هزار تومان است
معاون آموزش و پژوهش فناوری استانداری خراسان رضوی با اشاره به سهم ناچیز پژوهش از اعتبارات استانی و ملی گفت: بودجه امسال پژوهش استان تنها یک میلیارد و۴۰۰ هزار تومان است.
به گزارش ستاد خبری هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی، حمیدرضا رحیمیان افزود: امسال نیز برای اولین بار جشنواره ملی علم تا عمل را بصورت تخصصی و فناوری در مشهد به اجرا می شود واین جشنواره بصورت اختصاصی برگزار میشود.
معاون آموزش و پژوهش فناوری استانداری خراسان رضوی  افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه پژوهش امسال نسبت به سال گذشته از کیفیت برتری برخوردار است و خراسان رضوی در پژوهش همیشه رتبه برتری را داشته است.
وی بیان کرد: خراسان رضوی در فناوری رتبه ۲یا۳ بعداز اصفهان را به لحاظ رقابتی برخوردار است.
رحیمیان در خصوص اینکه هزینه ها غرفه ها از اعتبارات پژوهش پرداخت شده است عنوان کرد: هزینه ها که غرفه ها در نمایشگاه پژوهش پرداخت شده است باهمکاری شورای شهر، نمایشگاه بن المللی بصورت رایگان در اختیار غرفه داران قرار داده شده است.
وی در رابطه با حضور سرمایه گذاران بعنوان اولین بار در نمایشگاه پژوهش حضور دارند گفت: برای اولین بار سرمایه گذاران در افتتاحیه نمایشگاه حضور می ابند تا بتوانند ازنزدیک در قسمتهای فناوری و پژوهشی استان سرمایه گذاری کنند.
معاون آموزش و پژوهش فناوری استانداری خراسان رضوی یادآوری کرد: درسال ۹۴ توانستیم ۸۳ طرح تفاهم نامه در رابطه با پژوهش به امضا و قرارداد برسانیم که امسال نیز با برنامه ریی بتوانم بیشتر اجرا کنیم.
وی در ارزیابی امسال نیز بیان کرد: مخاطبین با اپلیکیشن موبایلی و در رابطه با اجرای کارگاه‌ها و سخنرانی‌ها در نظر گرفته شده و با توجه به مشکلاتی که سال گذشته در رابطه با بازدید از غرفه‌های نمایشگاه وجود داشت، اپلیکیشن راهنمای نمایشگاه ارائه خواهد شد. کارگاه‌ها نیز با سخنرانان برتر برگزار خواهند شد.