برگزاری دومین جشنواره ایده های برتر کارآفرینی

 

برگزاری دومین جشنواره ایده های برتر کارآفرینی ویژه دانشجویان ،صاحبان ایده و کارآفرینان توسط مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری .

مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه حکیم سبزواری با همکاری مجتمع فنی تهران اقدام به برگزاری دومین جشنواره ایده های برتر کارآفرینی نموده است.

این جشنواره میزبان ایده ها و طرح های شهروندان، دانشجویان، دانش آموزان، فرهنگیان، کارمندان و … خواهد بود. این ایده ها پس از رسیدن به دبیرخانه جشنواره بر طبق معیارهای داوری مشخص ، که اجرایی بودن و نوبودن طرح مهمترین شاخصه ی آن است ، ارزیابی شده و در مراسمی با حضور نخبگان ، فعالین اقتصادی شهر، سرمایه گذاران و مسئولین مربوطه ایده پردازان برتر مورد تقدیر قرار گرفته و جوایز ارزنده ای به آنها اعطاء خواهد شد .

ایده پردازان عزیز، قبل از برگزاری جشنواره با ارتباط مستمری که با نهاد مربوطه دارند ، اولا با ظرفیت ها و مسائل شهرستان آشنا شده و ثانیا با خلاقیت و ابتکار، بهترین ایده ها و طرح ها را به منظور توسعه هرچه بیشتر شهرستان ارائه می نمایند.

در مرحله بعد از جشنواره ، با مشخص شدن ایده های برتر، طرح های اقتصادی و راهکارهای اجرایی کردن آنها تهیه خواهد شد و در مسیر اجرا با کمک مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه حکیم سبزواری ، پیگیر اجرای این طرح ها خواهد بود.

جهت ثبت نام و ارسال ایده های خودت می توانید به سایت جشنواره مراجعه نمایید:
http://cnf.hsu.ac.ir/topideas2/fa/

 

اطلاعات تماس

آدرس: میدان صاحب الزمان،  خیابان 24 متری انقلاب، خیابان نیستان،  پلاک 5

کد پستی: 9618676115
تلفن تماس: 44641952-44641958
پست الکترونیک: roshd@hsu.ac.ir