برگزاری کارگاه آشنایی با بازاریابی یا مارکتینگ MARKETING

  • کارگاه آشنایی با بازاریابی یا مارکتینگ  MARKETING  توسط مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه حکیم سبزواری و با حضور دکتر فریبرز دخانیان مدرس مرکز آموزش عالی اتاق بازرگانی خراسان، دانشگاه فردوسی، دانشکده علوم پزشکی مشهد و مرکز آموزش و پژوهش صنایع خراسان، جهت اعضای هیات علمی، دانشجویان، ایده پردازان و واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد در تاریخ سه شنبه ۱۸/۷/۹۶ در محل سالن کنفرانس بیهقی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می گردد.
    هدف از برگزاری این دوره توانمند سازی ایده پردازان در جهت آشنایی با بازاریابی در فروش و کسب و کار می باشد.
  • به شرکت کنندگان در کارگاه گواهی نامه حضور در کارگاه ارائه خواهد شد.

مشخصات دوره:

کارگاه آموزشی آشنایی با بازاریابی یا مارکتینگ

مدت کارگاه ۸ ساعت

مدرس کارگاه: دکتر فریبرز دخانیان

 

 

  • مدرس مرکز آموزش عالی اتاق بازرگانی خراسان
  • مدرس دانشگاه فردوسی مشهد
  • مدرس دانشکده علوم پزشکی مشهد
  • مدرس مرکز آموزش و پژوهش صنایع خراسان و….
  • متخصص اجرای تحقیقات بازاریابی (داخلی ، خارجی)
  • متخصص طراحی و پیاده سازی ساختار بازاریابی
  • متخصص طراحی و پیاده سازی سازمان فروش و خدمات پس از فروش
  • متخصص مدیریت استراتژیک و مدیریت منابع انسانی
مخاطبین دوره: اعضای هیات علمی، دانشجویان، ایده پردازان و واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد.
روش آموزش:ارائه شفاهی

هزینه شرکت در کارگاه:اعضای واحدهای فناور مرکز رشد و دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری:۰۰۰/۱۵۰ ریال

سایر افراد۰۰۰/۲۵۰ ریال .مبلغ واریزی شامل هزینه پذیرایی و ناهار نیز می باشد .

واریز به حساب ۷۸۷۴۵۱۷۵۵۴ درآمدهای اختصاصی دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه مرکزی سبزوار یا به صورت

پرداخت نقدی در مرکز رشد.

  • لطفا بعد از واریز وجه به کارشناس مرکز رشد اطلاع دهید.۴۴۶۴۱۹۵۲

برنامه کارگاه:

 

سر فصل مطالب : ساعت

۱٫  تعریف مفاهیم اولیه  در بازار

۲٫  تعریف بازاریابی

۳٫  تفاوت بازاریابی با فروش 

۴٫  نقش بازاریابی در فروش و کسب وکار

 

 

۹-۱۰٫۳۰

 

استراحت  ۱۰٫۳۰الی ۱۰٫۴۵

۵٫  اهداف اصلی بازاریابی

۶٫  ضرورت و جایگاه بازاریابی در یک سیکل تولیدی

۷٫  نقش برنامه استراتژیک  و بازاریابی  در یک بنگاه اقتصادی

۸٫  تعریف برنامه ریزی و استراتژی

 

 

۱۰٫۴۵ الی ۱۲٫۱۵

 

استراحت ۱۲٫۱۵ الی ۱۲٫۳۰

۹٫  فواید مدیریت بازاریابی

۱۰٫ آمیخته ها و آمیزه های بازاریابی

۱۲٫۳۰ الی ۱۴

 

نماز و ناهار ۱۴ الی ۱۵

۱۱٫ طبقه بندی بازارها و کالاها

۱۲٫  راهکارهای اجرایی در بازاریابی و تحقیقات مربوطه

۱۵ الی ۱۶٫۳۰

 

استراحت ۱۶٫۳۰ الی ۱۶٫۴۵

۱۳٫ محاسبه سهم بازار

۱۴٫ روشهای تبلیغاتی موثر                                                                      

۱۵٫ نتیجه گیری

 

۱۶٫۴۵ الی ۱۸٫۱۵

 

 

اطلاعات تماس

آدرس: میدان صاحب الزمان،  خیابان 24 متری انقلاب، خیابان نیستان،  پلاک 5

کد پستی: 9618676115
تلفن تماس: 44641952-44641958
پست الکترونیک: roshd@hsu.ac.ir