بیست و چهارمین دورهمی مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری با عنوان اهمیت تولید محتوا در رونق کسب و کار در مرکز رشد برگزار گردید.

مهندس زرقی هیات علمی دانشکده هنر نیشابور ، فارغ‌التحصیل از دانشگاه تهران و مدیر عامل یکی از شرکتهای فناور مرکز رشد نیشابور نیز می‌باشد مواردی را در مورد نقش مهم تولید محتوا در رونق کسب و کار بیان داشتند.

تولید محتوا به عنوان یکی از استراتژی‌های بازاریابی، در فروش و کسب و کار موفق بسیار مهم است. چرا که با تولید محتوا، شما می‌توانید به مخاطبان خود نشان دهید که شما یک منبع قابل اعتماد و معتبر هستید و می‌توانید به آن‌ها کمک کنید تا به راحتی به نیازهای خود برسند.

تولید محتوا به شما اجازه می‌دهد تا با مخاطبان خود در ارتباط باشید و آن‌ها را با محصولات و خدمات خود آشنا نموده و به مشتریان پتانسیل خود را نشان دهید که در زمینه‌ای خاص تخصص دارید و می‌توانید به آن‌ها در حل مشکلات و نیازهای خود کمک کنید.

به علاوه، تولید محتوا به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود، در موتورهای جستجو بهتر دیده شوید و در نتیجه ترافیک سایت خود را افزایش داده و به مخاطبان خود نشان دهید که شما به روز بوده و با تغییرات صنعت خود همگام هستید.

اطلاعات تماس

آدرس: میدان صاحب الزمان،  خیابان 24 متری انقلاب، خیابان نیستان،  پلاک 5

کد پستی: 9618676115
تلفن تماس: 44641952-44641958
پست الکترونیک: roshd@hsu.ac.ir