تقدیر از شرکت دانش بنیان مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو

 در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو از شرکت پردازش سیر آفاق به عنوان شرکت دانش بنیان برگزیده در همکاری با صنعت آب کشور با حضور معاون وزیر نیرو تقدیر شد.

در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو که با حضور شرکت های مادر تخصصی، شرکت های زیر مجموعه و شرکت های دانش بنیان فعال در صنعت آب و برق ۲۹ آذرماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد، از شرکت دانش بنیان پردازش سیر آفاق مستقر در مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری با عنوان پروژه اندازه گیری بار رسوبات معلق در رودخانه مبتنی بر نورسنجی با حضور مهندس “مریم کارگر نجفی” معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است، شرکت پردازش سیر آفاق متشکل از اساتید و نخبگان دانشگاهی در سال ۱۳۹۳ در مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری تاسیس شد و در سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در زمینه سیستمهای مبتنی بر IT، اینترنت اشیاء، تکنولوژی داده، تعمیرات و نگهداری پیشگیرانه (PM)، مشاوره و طراحی بنادر و سازه‌های فراساحلی رسما آغاز نمود، همچنین این شرکت به واسطه محصولات خود موفق به دریافت گواهی شرکت های خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده است.

این شرکت با جذب نیروهای متخصص کشور و بهره‌گیری از دانش متخصصین مجرب، اقدام به تولید اپلیکیشن‌ها و سامانه‌های جامع در زمینه اینترنت اشیاء و هوشمندسازی سازمان‌ها نموده است. در حوزه فعالیت‌های دریایی و بنادر، هدف اصلی این شرکت هوشمندسازی بنادر و شناورها، مدیریت نوار ساحلی، مانیتورینگ ساحل، دریا و رصد شناورها و امداد رسانی در حوزه دریا و سواحل می‌باشد و در حوزه مدیریت منابع آب این شرکت قادر به راه‌اندازی و یا بهبود سامانه‌های مدیریت و پایش آنلاین رودخانه‌ها، سدها، چاه‌ها، ایستگاهای هیدرومتری و کیفی منابع آب و نیز نیروهای گشت و بازرسی، مراجعین به سازمان و واحدهای مستقر در آن است.
سایت شرکت

اطلاعات تماس

آدرس: میدان صاحب الزمان،  خیابان 24 متری انقلاب، خیابان نیستان،  پلاک 5

کد پستی: 9618676115
تلفن تماس: 44641952-44641958
پست الکترونیک: roshd@hsu.ac.ir