جلسه مشترک حوزه معاونت دانشجویی و مرکز رشد

جلسه مشترک حوزه معاونت دانشجویی و مرکز رشد

جلسه مشترکی با حضور معاون و مدیردانشجویی و مدیر مرکز رشد دانشگاه و دو شرکت از مجموعه واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد در تاریخ ۲۳/۰۶/۱۳۹۴ ساعت ۵/۸ صبح در محل معاونت دانشجویی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر سهیلی فرد مدیر مرکز رشد هدف از برگزاری این جلسات را حمایت از واحدهای فناور از یک سو و کمک به رفع نیازهای دانشگاه با هزینه و انرژی کمتر از سوی دیگر بیان نمود. دکتر انتظاری معاون دانشجویی نیز از انجام تعاملات حوزه های مختلف دانشگاه با مرکز رشد ابزار خرسندی نموده و این امر را راهگشای رفع نیازهای دانشگاه دانست. ایشان همچنین برخی از نیازهای بخش سلف سرویس را از جمله افزایش بهره وری و صرفه جویی در مصرف انرژی و ساخت دستگاه خشک کن ظروف استیل را برشمرده و پیشنهاد شد در آتی فهرستی از نیازهای این حوزه تهیه و جهت ارایه طرحها و ایده ها فراخوان گردد.

 

4

 

 

 

 

در ادامه سه طرح  به شرح زیر از سوی شرکتهای حاضر در جلسه ارائه گردید:

۱-  طرح ساخت درب بازکن کارتی در مجتمع های خوابگاهی توسط شرکت آریا صنعت هوشمند اسپاد

۲-  طرح کنترل هوشمند شدت نور نورافکن ها و چراغهای معابر و راهروها بر پایه نرم افزار اندروید جهت صرفه جویی در مصرف انرژی توسط شرکت آریا صنعت هوشمند اسپاد

۳ – طرح استقاده از لامپ های LED با قیمت مناسب، عمر طولانی و صرفه جویی در مصرف برق توسط هسته فناور به نمایندگی مهندس سعیدی

در خاتمه آقای رحیم زاده مدیر دانشجویی ضمن جمع بندی مذاکرات صورت گرفته پیشنهاد کردند پس از بررسی دقیق این طرحها و برآورد هزینه و آورده اجرای آنها  جلسه ای دیگر جهت بررسی جزییات کار با شرکتهای حاضر تشکیل گردد.

25

 

 

 

 

 

 

 

اطلاعات تماس

آدرس: میدان صاحب الزمان،  خیابان 24 متری انقلاب، خیابان نیستان،  پلاک 5

کد پستی: 9618676115
تلفن تماس: 44641952-44641958
پست الکترونیک: roshd@hsu.ac.ir