برون دانشگاهی

در بازی فینال رقابت‌های قهرمانی هندبال دانشجویان پسر در دانشگاه شاهرود، تیم حکیم سبزواری در رویارویی با تیم فردوسی مشهد، پس از یک بازی سخت و نفس‌گیر با نتیجه 30 بر 29 توانست مشهد را شکست داده و مدال طلا را از آن خود کند و تیم فردوسی مشهد نیز نایب قهرمان شد.

 

قهرمانی هندبال پسران

 

 

تیم هندبال دختران، در مسابقات کشوری به میزبانی دانشگاه حکیم ، در مقابل تیم دانشگاه فردوسی مشهد با نتیجه ۲۰ به ۱۵، به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یابد.

تیم هندبال دختران

 

تیم هندبال دانشگاه حکیم سبزواری با برتری مقابل دانشگاه فردوسی مشهد، عنوان قهرمانی مسابقات هندبال دانشجویان پسر دانشگاه های منطقه ۹ کشور را کسب کرد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری، چهارشنبه در گفتگو با  روابط عمومی دانشگاه گفت: در دیدار پایانی این دوره از مسابقات که امروز به میزبانی این دانشگاه برگزار شد، نماینده دانشگاه حکیم سبزواری با نتیجه ۲۳ بر ۱۷ در برابر فردوسی به پیروزی رسید.
محمدرضا شهابی کاسب اظهار کرد: تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها به صورت دوره ای با یکدیگر رقابت کردند که

در پایان دانشگاه حکیم با هشت امتیاز، دانشگاه فردوسی ۶ و موسسه آموزشی عالی سناباد گلبهار با سه امتیاز عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
وی خاطر نشان کرد: نماینده دانشگاه حکیم سبزواری با کسب این رتبه به عنوان نماینده استان خراسان رضوی به المپیاد ورزشی دانشجویان کشور، که تابستان سال آینده در شیراز برگزار می شود، راه پیدا کرد.

وی گفت: مسابقات قهرمانی هندبال دانشجویان پسر دانشگاه های منطقه ۹ کشور از ششم بهمن با حضور پنج تیم دانشجویان دانشگاه های فردوسی مشهد، سمنان، بیرجند، موسسه آموزشی عالی سناباد گلبهار و دانشگاه حکیم سبزواری به میزبانی سبزوار برگزار شد.

گفتنی است  منطقه ۹ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شامل استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان است.

تیم هندبال پسران