معرفی اداره پذیرش و ثبت نام
اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه یکی از ادارههای زیرمجموعه مدیریت امور آموزشی است که امور مربوط به پذیرش، انصراف، اخراج و نظام وظیفه دانشجویان را به عهده دارد.
وظایف اداره پذیرش و ثبت نام
-
برنامهریزی جهت پذیرش دانشجویان جدیدالورود کلیه مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری در هر سال طبق دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور.
-
دریافت اطلاعات پذیرفته شدگان جدید از پورتال سازمان سنجش و تخصیص شماره دانشجویی به دانشجویان
-
ثبت و دریافت مدارک دانشجویان به صورت فیزیکی در زمانهای اعلام شده در سیستم آموزش.
-
اعلام مغایرت معدل به سازمان سنجش آموزش کشور.
-
درج کلیه اطلاعات لازم در خصوص نظام وظیفه در سیستم سدف (آموزش) (ویژه آقایان).
-
تایید درخواستهای معافیت تحصیلی دانشجویان از سامانه سخا (نظام وظیفه) (ویژه آقایان). مراحل
-
انجام مکاتبات لازم در رابطه با امور نظام وظیفه دانشجویان (ویژه آقایان).
-
درخواست و ثبت و بررسی تأئیدیه تحصیلی مقاطع قبلی برای پذیرفته شدگان تمامی مقاطع تحصیلی و اعلام موارد مغایرت به دانشگاه صادر کننده مدارک.مراحل
-
ثبتنام دانشجویان انتقالی و بررسی مدارک آنها.
-
تسویه حساب دانشجویان انصرافی، اخراجی، انتقالی و مهمان. مراحل
-
چاپ کارت دانشجویی
-
بررسی دوره ای وضعیت تحصیلی دانشجویان
-
بررسی و ثبت مرخصی دانشجویان