ثبت نام نوورودان

1 من دانشجوی جدیدالورود می باشم برای ثبت نام به مشکل بر خوردم. هنگامی که کد ملی را وارد می‌کنم این پیام را دریافت می کنم: ‘مرورگر شما دچار مشکل شده و یا شماره ملی را اشتباه وارد می کنید با دانشکده تماس بگیرید?

  پیغام بالا به دلیل رخ دادن یکی از این سه مورد نشان داده می شود: 
۱- زمان ثبت نام شما فرا نرسیده است و زودتر از تاریخ شروع ثبت نام به سایت مراجعه کرده‌ اید.
۲- کد ملی را اشتباه وارد می‌کنید.
۳- قبلا ثبت نام کرده‌اید و شماره دانشجویی دریافت نموده‌اید لذا جهت انجام مابقی امور ( پرداخت الکترونیکی، مشاهده انتخاب واحد و …) بایستی وارد پرتال دانشجویی شوید.

 


 
2 –
بنده از دانشجویان جدیدالورود می باشم. از آنجا که بنده جزء اتباع می باشم و کد ملی ندارم برای ثبت نام اینترنتی اقدام نمودم اما بلحاظ نداشتن کد ملی وارد مرحله ثبت مشخصات نمی شوم. لطفا مراراهنمایی کنید?

دانشجوی گرامی شما بایستی در ساعت اداری  با شماره تلفن ۴۴۰۱۲۶۲۳ – ۰۵۱ تماس بگیرید تا به جای کد ملی، شماره گذرنامه یا خانوار شما برای سیستم تعریف شده و امکان ثبت نام فراهم گردد.

 


3 – چطور مطمئن شویم که ثبت نام موقت به درستی انجام شده است؟

در بالای صفحه پورتال درمقابل وضعیت دانشجو ( راکد یا جاری) نمایش داده می شود. اگر دانشجویی ثبت نام موقت(اینترنتی) نکرده و یا ثبت نامش ناقص باشد وضعیت پرتال او راکد خواهد ماند. هنگامی که دانشجو مراحل ثبت نام موقت را بدرستی انجام داده باشد پس از تایید نهایی وضعیت دانشجو از حالت راکد به جاری تغییر می کند.

 


4 – هنگام ثبت نام در کادر مربوط به شهر اخذ دیپلم، شهر را نمی توانم انتخاب کنم.لطفا مرا راهنمایی کنید.

دانشجوی گرامی جهت ثبت نام از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایید هنگامی که ازسایر مرورگرها مانند Google Chrome استفاده می نمایید این مشکل ایجاد می شود.

 


5 – لطفا درخصوص چگونگی انتخاب  واحد دانشجویان جدیدالورود راهنمایی بفرمایید؟

 انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود در نیمسال اول توسط گروه آموزشی انجام می شود و دانشجویان نوورود نیاز به انتخاب واحد ندارند، اما در نیمسال‌های بعد بایستی از طریق گزینه انتخاب واحد در پرتال دانشجویی، اقدام نمایید.

 


6 – دانشجویان جدیدالورودی که سال گذشته در دانشگاهی مشغول تحصیل بوده اند برای ثبت نام چه کارهایی را باید انجام دهند؟

این دانشجویان باید به دانشگاه قبلی مراجعه و تسویه حساب کامل انجام دهند و پس گرفتن تمام مدارک تحصیلی  یا نامه ی انصراف  همانند سایر دانشجویان نوورود  ثبت نام نمایند.


 7 – درصورت مفقود شدن کارت دانشجویی چه اقداماتی باید انجام داد؟

ابتدا باید نسبت به تهیه‌ی فرم تسویه حساب مربوط به کارت المثنی از بخش درخواستهای آموزشیِ پرتال دانشجویی اقدام نموده و پس از اتمام فرایند جهت دریافت کارت دانشجویی به واحد صدور کارت دانشجویی واقع در ساختمان مدیریت آموزشی مراجعه نمایند.