به مناسبت هفته دولت  و روز کارمند در مراسمی با حضور اعضای هیأت رئیسه، مدیران و کارمندان دانشگاه حکیم سبزواری تجلیل از کارمندان برتر این دانشگاه برگزار شد.
رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روز کارمند، از زحمات تمامی کارمندان این دانشگاه قدردانی و خاطر نشان کرد: بی شک همه کارکنان دانشگاه شایسته تقدیر هستند و جا دارد در همین جا از زحمات یکایک کارمندان تمامی حوزه ها قدردانی کنم.
دکتر جواد حدادنیا با اشاره به اینکه کارمندان به عنوان یکی از سه رکن اساسی پیشرفت دانشگاه  نقش بی بدیلی در ارتقای جایگاه این نهاد در سطح منطقه و کشور دارند، افزود: معتقدم کارمندان و اعضای هیات علمی باید مسلط به علم روز باشند تا بتوانند تعامل خود را با جامعه بیشتر و موثرتر کنند.
وی با اشاره به تشکیل صندوق رفاه کارکنان دانشگاه، تصریح کرد: رفاه کارمندان دانشگاه جزء اولویت های مسئولین دانشگاه در چندسال گذشته بوده است.

در ادامه معاون اداری مالی دانشگاه با تبریک فرارسیدن روز کارمند، اظهار داشت: فلسفه ی وجودی همه کارگزاران خدمت است و به واسطه این خدمت است که ما می توانیم در جامعه خود به عنوان فردی خدمتگذار ظاهر شویم.
دکتر عبدالرحیم عسکری با اشاره به اینکه نقش بی بدیل کارمندان در تمام حوزه ها مشهود است، عنوان کرد: جهش و گام بلندی که طی سال های گذشته در راستای رشد و توسعه دانشگاه برداشته شد نتیجه تلاش همه کارمندان، پرسنل و اساتید دانشگاه است.
وی افزود: حسن وظیفه شناسی، شما منعکس کننده میزان تعهد شماست و نتیجه تلاش تان وضعیت فعلی  و جایگاه بسیار خوب دانشگاه در سطح کشور است.

معاون اداری مالی دانشگاه خاطرنشان کرد:  شعار همه ما کارگزاران و کارمندان باید خدمت بی منت باشد.
دکترعسکری درادامه روند انتخاب کارمندان نمونه را تشریح کرد.

در انتهای این مراسم نیز از کارمندان نمونه در هر حوزه تقدیر به عمل آمد که نفرات برتر به شرح زیر اعلام شدند:
سید مهدی ضیایی معاون مدیر نمونه
محمد رضا اردیبهشتی  معاون مدیر قابل تقدیر
سید احمد کلالی رئیس اداره نمونه
پروین خیرآبادی کارشناس نمونه
اکرم استاجی کارشناس نمونه
ناهید زمانی کارشناس نمونه
حسن ابری کارشناس قابل تقدیر
تکتم شنوایی کارشناس قابل تقدیر
رضا سلیمانی کارشناس قابل تقدیر
حسن حبیبی نژاد کارمند نمونه
حسین نظری کارمند نمونه
علی اصغر احمدی مقدم کارمند قابل تقدیر
علی ارقند کارمند قابل تقدیر