جشنواره اقوام دانشجویی با هدف تقویت وحدت ملی و انسجام اقوام مناطق مختلف کشور و کمک به نشاط و بالندگی دانشجویان در دانشگاه حکیم سبزواری صبح امروز با حضور رییس دانشگاه و مسولین و دانشجویان افتتاح شد.

دبیرجشنواره اقوام دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری در گفتگو با روابط عمومی با اعلام خبر برپایی این جشنواره، گفت: این جشنواره در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به اتحاد و انسجام بین اقوام و سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر حفظ ارزش‌ها، دستاوردها و هویت اقوام مختلف در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شده است.

دکترمحمود رضا سلیمانی افزود: در این جشنواره، اقوام مختلف دانشجویی که در دانشگاه حکیم سبزواری در حال تحصیل هستند، مجموعه داده ها و محصولات منطقه خود را اعم از صنایع دستی، موسیقی، لباس، غذاهای محلی، صنایع دستی، سوغات و… را در قالب ۱۲ غرفه و ۲ سیاه چادر به معرض دید گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان نخستین دانشگاه استان خراسان رضوی برای دومین سال پیاپی اقدام به برگزاری جشنواره اقوام دانشجویی کرده است، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در سال های پیش رو دانشگاه حکیم سبزواری را به صورت قطب دانشگاه های خراسان ضوی در برگزاری جشنواره اقوام دانشجویی مطرح کنیم.

گفتنی است جشنواره اقوام دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری ۱۲ تا ۱۵ اسفند۹۷ در محوط جلوی سازمان مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری برپا خواهد بود.

[foogallery id=”4429556″]