“طنین آذر” آئین گرامی داشت روز دانشجو با حضور دکتر مولوی، رئیس دانشگاه به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی در تالار همایش های بین المللی بیهقی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر مولوی در سخنانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۱۶ آذر، این روز  را به همه دانشجویان سرتاسر ایران و دانشگاهیان فرهیخته به ویژه جامعه علمی و دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری تبریک گفت.

دکتر مولوی در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه بخاطر شرایط ویژه ای که حاصل از شیوع کرونا در کشور است از حضور فیزیکی دانشجویان محروم هستیم، افزود: معتقدم  هنگامی که انرژی جوانی دانشجو در دانشگاه نباشد، سطح انرژی دانشگاه به مراتب پایین می آید و حضور دانشجو در خانواده بزرگ دانشگاه فرصت مغتنمی برای رشد و ارتقای دانشگاه است.

رئیس دانشگاه، دانشجویان را نیروی پیشران جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: آینده کشور به دست شما جوانان و دانشجویان ساخته می شود و شما به عنوان آینده سازان کشور  امروز باید در جبهه آموزش و علم آموزی تلاش مضاعفی داشته باشید.

دکتر مولوی در خاتمه اظهار امیدواری کرد با خاتمه محدودیت های ناشی از شیوع کرونا و رفع علمی مشکلات این پاندمی، شاهد حضور هر چه زودتر دانشجویان عزیر در دانشگاه باشیم.

گفتنی است برگزاری مسابقه، پخش کلیپ های فرهنگی از جمله کلیپی در بزرگداشت شهید بزرگوار شهید فخری زاده از دیگر برنامه های این مراسم بود و در پایان از دانشجویان برگزیده دانشگاه در حوزه های آعلمی و فرهنگی تقدیر شد. پخش کلیپی از اجرای موسیقی توسط کانون موسیقی دانشگاه نیز حسن ختام این برنامه بود.

اسامی دانشجویان ممتاز علمی

اسامی دانشجویان ممتاز فرهنکی