محموله کمک های اهدایی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه حکیم سبزواری به زلزله زدگان کرمانشاه ارسال شد.
دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری در حاشیه مراسم بدرقه محموله کمک های اهدایی دانشگاه حکیم سبزواری به زلزله زدگان کرمانشاه به روابط عمومی دانشگاه گفت:  این محموله که شامل  ۱۱۰ عدد پتو، نیم تن برنج، اقلام غذایی، پوشاک، اقلام بهداشتی، اسباب بازی و لوازم التحریر است از کمک های دانشجویان و کارکنان دانشگاه حکیم سبزواری با ارزش بیش از ۱۲۰میلیون ریال تهیه و به منطقه کرمانشاه ارسال می شود.

علیرضا زمانی با اشاره به اینکه قسمت اعظم این کمک ها با همراهی و همدلی دانشجویان در کمپین یک وعده غذا به کرمانشاه محقق شد، افزود:  در این کمپین تعداد ۹۲۹ دانشجو هزینه یک وعده غذای خود را به زلزله زده های کرمانشاه اختصاص دادند و در مجموع رقمی معادل پنجاه و پنج میلیون و هفتصد و چهل هزار ریال در این کمپین جمع آوری شد.
وی ادامه داد: سایر کمک ها نیز در چندین مراسم مختلف دانشجویی از جمله مراسم نوشتن دلنوشته به مردم کرمانشاه به صورت کمک نقدی، سود حاصل از فروش محصولات نمایشگاهی که دانشجویان دانشکده جغرافیا و علوم محیطی برپا کرده بودند و اختصاص بلیط فروشی شب شعر کانون ادبی و سایرکمک های شخصی دانشجویان و اساتید و کارکنان محقق گردید.

زمانی اظهار داشت: با همفکری دانشجویان و اعضای شورای صنفی دانشجویان و همکاری مسئولین دانشگاه امروز و در آستانه سال نو این محموله توسط اعضای شورای صنفی دانشگاه به کرمانشاه برده می شود و قرار است در دو روستای کرمانشاه توزیع گردد.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری  ضمن دعوت از مردم برای کمک به مردم زلزله زده غرب کشور، گفت: از همدلی و همراهی بی نظیر دانشجویان و مسئولین دانشگاه حکیم سبزواری در جمع آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان غرب کشور تشکر می‌کنیم.