آیین تکریم دکتر حسن استاجی رئیس سابق و معارفه دکتر شهاب عباس زاده سرپرست جدید دانشکده معماری و شهرسازی با حضور دکتر محمد علی زنگنه اسدی سرپرست دانشگاه، حجت الاسلام ایمانی خواه مسئول نهاد رهبری و مهندس نصرتی مدیر حراست و اعضای دانشکده برگزار شد.

در این جلسه ابتدا حجت السلام والمسلمین ایمانی خواه ضمن عرض خیر مقدم به حضار و عرض تبریک به مناسبت ایام ا… دهه ی فجر انتصاب دکتر عباس زاده را به فال نیک گرفته و ارزوی توفیق برای ایشان نمود.

سپس  دکتراسدی ضمن عرض تبریک فرارسیدن دهه فجر و تشکر از زحمات دکتر استاجی در  زمان تصدی ۴ ساله مسئولیت ریاست دانشکده معماری و شهرسازی ، از آقای دکتر عباس زاده خواستند تا با تمام توان و بیش از پیش در راستای تعالی و توسعه کیفی و کمی دانشکده، در فرصتی که به عنوان توفیق خدمت دردوران مدیریت دانشکده به ایشان عطا شده گام بردارند.

در ادامه دکتر استاجی، ریاست سابق دانشکده با برشمردن توفیقات و دستاوردهای دانشکده در ۴ سال گذشته از همکاران خود تشکر کرده و برای سرپرست جدید دانشکده آرزوی توفیق نمود.

سپس دکتر عباس زاده نیز ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه و ابراز قدرشناسی از زحمات روسای سابق دانشکده از بدو تاسیس، خصوصا دکتر استاجی، خود را متعهد به اجرا و ارتقا چشم انداز موجود دانشکده دانست و بیان کرد یقینا رسیدن به شکوفایی تنها در سایه الطاف اللهی، همدلی و همراهی خانواده بزرگ دانشکده و حمایت مدیریت کلان و ریاست محترم دانشگاه امکان پذیر خواهد بود.

در پایان، همکاران مراتب تبریک خود را به دکتر عباس زاده ابراز داشتند همچنین  از زحمات آقای دکتر استاجی در زمان تصدی مسولیت ایشان قدردانی نمودند .