معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه حکیم سبزواری از مشارکت دانشیار این دانشگاه به همراه محققان دانشگاه های برتر ایران و آلمان در تالیف کتابی در  موضوع علم نانو خبر داد.

دکتر علی اصغر مولوی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: کتاب mesoporous silica organic nanocomposites  توسط دکتر غلامعلی فرزی دانشیار دانشگاه حکیم سبزواری و با همکاری  محققان دانشگاه صنعتی کلوستال آلمان و دانشگاه تهران در مباحث علم نانو  تالیف شده است در سطح بین المللی منتشر شده است.

وی افزود: این کتاب آخرین دستاوردهای روز دنیا در حوزه فناوری ساخت نانوکامپوزیت ها را بررسی کرده است.

دکتر مولوی با اشاره یه اینکه کتاب mesoporous silica organic nanocomposites در فوریه سال ۲۰۱۶ مصادف با اسفندماه ۱۳۹۴ توسط انتشارات معتبر بین المللی UNICORN به چاپ رسیده است، افزود: کتاب حاضر حاصل سال ها تلاش مشترک نویسندگان آن می باشد.

 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تصریح کرد: این کتاب اولین جلد از مجموعه کتاب های نانوکامپوزیت می باشد و امید است که سایر بخش های آن در آینده نزدیک چاپ گردد.

گفتنی است دکتر غلامعلی فرزی یکی از فعالترین پژوهشگران حوزه نانو در کشور می باشد که تاکنون مقاله های علمی معتبری و طرح های پژوهشی بسیاری از این دانشیار دانشگاه حکیم سبزواری به ثبت رسیده است. وی  مدرک دکتری خود را در رشته  مهندسی پلیمر – نانو فناوری و فوق دکتری مهندسی پلیمر- نانوکامپوزیت اخذ کرده و زمینه های تحقیقاتی ایشان نانو کامپوزیت های پلیمری، نانو پوشش های پلیمری، میکروکپسولاسیون نانوداروها می باشد.۱

۲۳

۴