معاون جدید اداری و مالی: حوزه اداری و مالی باید جزو پیشروترین حوزه های کاری در دانشگاه باشد.

با حضور جمعی از مسئولین و کارکنان حوزه اداری و مالی دانشگاه، مراسم تودیع آقای دکتر علی اکبر استاجی و معارفه آقای دکتر عبدالرحیم عسکری به عنوان معاون جدید اداری و مالی دانشگاه برگزار شد.

.

                                                                            SONY DSC

.

دکتر علی اکبر استاجی طی سخنانی ضمن تشکر از آقای دکتر عسکری به سبب پذیرش این مسئولیت، از تمامی همکاران خود در بخش های اداری و مالی دانشگاه نیز تشکر ویژه نمود و از آنان طلب حلالیت کرد.

دکتر استاجی با اشاره به حجم سنگین کارها و وظایف حوزه اداری و مالی، ابراز امیدواری کرد که همکاران این حوزه همانند گذشته که یاری رسان وی بودند، پشتیبان و همکاری کوشا و توانمند برای معاونت جدید باشند تا الگویی مطلوب برای سایر قسمت ها شوند.

.

                                                                           SONY DSC

.

دکتر عبدالرحیم عسکری، معاون جدید اداری و مالی دانشگاه نیز در ابتدا زحمات و تلاش وافر آقای دکتر استاجی و همکاران ایشان را در قسمت اداری و مالی ستود و با اشاره به طبیعت انجام تغییر و تحولات و جابجایی های متعدد در پست های سازمانی، با ذکر کلامی از حضرت امیرالمؤمنین که ایشان بزرگترین هنر انسان را استفاده از تجربیات و خرد دیگران می دانستند، ابراز امیدواری کرد که دانشگاه همچنان بتواند از تجربیات ارزنده آقای دکتر استاجی در سایر قسمت ها، منتفع گردد.

.

دکتر عسکری همچنین تلاش مضاعف، قانونمداری در عین انعطاف پذیری، تقویت ستاد و کمیته رفاهی دانشگاه در بسط و توسعه امور رفاهی در ۳ بخش دانشجویی، اعضای هیأت علمی و کارکنان، تقویت و ارتقای سامانه‌های نرم افزاری، پیشرو و الگو  بودن حوزه اداری و مالی در دانشگاه به جهت بسترسازی انجام بهینه امور، پیگیری اهداف متعالی دانشگاه و سیاست های کلی و نیز واگذاری اختیارات به قسمت ها و دانشکده ها در عین پاسخگو بودن را از مهمترین دغدغه های حوزه معاونت اداری و مالی دانست و از خداوند متعال طلب عاقبت به خیری در انجام وظایف نمود.

.

                                                                        SONY DSC

.

شایان ذکر است دکتر عبدالرحیم عسکری، عضو هیأت علمی گروه فیزیک دانشگاه بوده و پیش از این نیز در سال های اولیه تأسیس دانشگاه، در سمت معاون اداری و مالی زحمات زیادی در به بار نشستن این نهال نوپا متحمل شده اند.

.

روابط عمومی دانشگاه به نیابت از جامعه بزرگ دانشگاهیان دانشگاه حکیم سبزواری ضمن تقدیر و تجلیل از زحمات آقای دکتر استاجی، برای معاونت جدید اداری و مالی دانشگاه، آقای دکتر عسکری نیز آرزوی توفیق و بهروزی در مسئولیت جدید می نماید.