کسب افتخاري ديگر توسط دانشجويان نمونه دانشگاه

خانم سکينه رجايي دانشجوي رشته ي مهندسي منابع طبيعي -محيط زيست در بين دانشجويان علوم پايه کشور در مقطع کارشناسي موفق به کسب عنوان نمونه کشوري و دريافت لوح تقدير از رياست محترم جمهوري شد.

از جمله معيارهاي وزارت علوم براي کسب رتبه نمونه کشوري، فعاليت ها و دستاوردهاي مختلف علمي، پژوهشي، فرهنگي، اجتماعي و دانشجويي است که پس از گزينش و کسب حداقل امتياز مد نظر وزارت متبوع، لحاظ مي گردد.

در اين مراسم که روز چهارشنبه ۳/۱۲/۹۰ در نهاد رياست جمهوري برگزار شد، دانشجويان نمونه کشوري هدايا و لوح تقدير خود را از دست آقاي دکتر احمدي نژاد، رياست محترم جمهوري دريافت نمودند.

همچنين آقاي حامد عليزاده، دانشجوي رشته الهيات دانشگاه، در مسابقات سراسزي قرآن (کشوري) در سال ۹۰ موفق به کسب رتبه ي دوم در رشته ي قرائت گرديد. وي همچنين رتبه ي برتر مسابقات قرائت منطقه ۳ کشور در سال ۸۸ و رتبه ي دوم در سال ۸۹ را نيز براي دانشگاه به ارمغان آورده است.

به همين منظور طي جلسه اي با حضور رياست، معاونين دانشجويي و فرهنگي و برخي ديگر از مسئولان دانشگاه از اين عزيزان با اهداي لوح تقدير و هداياي ارزشمند، تجليل به عمل آمد.

روابط عمومي دانشگاه، تلاش و مساعي اين دانشجويان عزيز را ارج نهاده، توفيق روزافزون ايشان و ساير دانشجويان دانشگاه را در پيشبرد اهداف متعالي علمي، پژوهشي و فرهنگي از خداوند متعال خواستار است.