دانشگاه حکیم سبزواری در یازدهمین جشنواره ملی حرکت توانست با قرارگرفتن در جمع هشت دانشگاه برتر کشور در حوزه فعالیت های علمی_دانشجویی عنوان دانشگاه شایسته تقدیر در بخش عملکرد انجمن های علمی و دانشجویی را در بین ۱۰۶ دانشگاه کشور کسب کند و مورد تقدیر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم قرار گیرد.

 

دکتر غفاری در متن این تقدیر آورده است:

 

جناب آقای علی اصغر مولوی

رئیس محترم دانشگاه حکیم سبزواری_دانشگاه شایسته تقدیر یازدهمین جشنواره ملی حرکت

بی شک رشد و تعالی علمی و فرهنگی کشور؛ و ساختن آینده ای درخشان و امید آفرین نیازمند پویایی ، نشاط و خلاقیت برآمده از مسئولیت اجتماعی دانشگاه و دانشجویان است. در این مسیر انجمن های علمی دانشجویی و جشنواره ملی حرکت به مشابه فرصت وعرصه ای برای شکوفایی از این توانمندی هاست.

اینک در “یازدهمین جشنواره ملی حرکت” شاهد نمایش و درخشش موفقیت های دانشجویان در عرصه های مختلف علمی هستیم، مراتب قدردانی و سپاس خود را تقدیم کوشندگان جوان علم، دانش و فناوری می نمایم. امید است با تعهد و اندیشه نوآورانه شما، حرکت پرشتاب رشد و توسعه علمی و فرهنگی ایران اسلامی را شاهد باشیم.

 

غلامرضا غفاری

معاون فرهنگی و اجتماعی

 

گفتنی است در این بخش علاوه بر دانشگاه حکیم سبزواری از دانشگاه های تهران، اصفهان، بوعلی سینا همدان، خوارزمی، سیستان و بلوچستان، شیراز و محقق اردبیلی  نیز تقدیر شد.

لازم به یادآوری است یازدهمین جشنواره ملی حرکت با هدف ارتباط بیشتر انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها با جامعه در حالی از پنجم آذرماه به مدت سه روز در اصفهان برگزار شد که دانشگاه حکیم سبزواری توانست ۳ مقام برتر کشور،۲ عنوان شایسته تقدیر را کسب کرده و در جمع دانشگاه های شایسته تقدیر در حوزه عملکرد انجمن های علمی قرار بگیرد.