برگزاري مراسم گراميداشت سالروز ملي شدن صنعت نفت

به همت انجمن علمی مهندسی نفت، مراسمي به مناسبت گراميداشت سالروز ملی شدن صنعت نفت، در تالار اجتماعات دانشکده مهندسي نفت و پتروشیمی برگزار شد.

DSC05488(FILEminimizer)

در این مراسم که با شرکت جمع کثيري از دانشجويان علاقه مند، مسئولان و اعضاي هيأت علمي دانشکده، آقای مهندس  افتخاری، رئیس شرکت نفت منطقه سبزوار و برخي ديگر از مديران شرکت نفت برگزار شد، ابتدا خانم دکتر مختاری، رئيس دانشکده مهندسي نفت و پتروشيمي، ضمن عرض خیرمقدم وخوش آمدگویی به تمامی میهمانان، ازتلاش وهمت دانشجویان انجمن نفت وهم چنین از حضور مسئولان شرکت نفت تقدير کرد و ابراز اميدواري نمود که اين تعامل دوجانبه بيش از گذشته رشد و گسترش يافته و حوزه دانشگاه و صنعت بتوانند از تعامل با يکديگر، بهره مند گردند.

DSC05553(FILEminimizer)

آقاي مهندس افتخاري، رئيس شرکت نفت منطقه سبزوار نيز در اين مراسم، ضمن ابراز خوشوقتي از حضور در جمع دانشجويان رشته هاي نفت و پتروشيمي دانشگاه حکيم، آمادگي اين شرکت را جهت پذيرش دانشجويان به عنوان کارآموز ابراز داشت و نيز در طليعه بهار طبيعت و سال نو، آمادگي اين شرکت را جهت بازدید دانشجويان ازشرکت نفت و پالايشگاه آبادان، مژدگانی داد.

DSC05548(FILEminimizer)

پس از سخنان رئيس شرکت نفت منطقه سبزوار نيز آقایان مهندس اللهیاری و مهندس صنعتی، از اعضاي هيدت علمي دانشکده در نشستی صمیمی، به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

شايان ذکر است که در اين مراسم، برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري نيز براي دانشجويان، به اجرا درآمد.

تهیه و تنظیم خبر و عکس ها

زهرا دهنوی– دانشجوی رشته مهندسی برق و الکترونیک و خبرنگار روابط عمومی دانشگاه