گراميداشت هفته تربيت بدني

همزمان با هفته تربيت بدني(۲۶ مهر الي ۲ آبان ماه)، جمعي از مسئولان دانشگاه با حضور در دانشکده تربيت بدني و علوم ورزشي و ديدار با مسئولان و دانشجويان دانشکده، از زحمات و تلاش ايشان در بسط و توسعه ورزش و خصوصاً ورزش همگاني در دانشگاه تجليل و تقدير نمودند.

***

DSC00422(FILEminimizer)

.

دکتر جواد حدادنيا، در ابتدا ضمن تبريک اين هفته، از محيط صميمي و دوستانه دانشکده که لازمه ورزش و تحرک است، تقدير نمود و با اشاره به امکانات نسبتاً مناسب اين دانشکده در مقايسه با ساير دانشکده هاي دانشگاه، ابراز اميدواري کرد که توسعه ورزش همگاني در تمامي آحاد جامعه و خصوصاً خانواده بزرگ دانشگاه حکيم سبزواري اعم از دانشجويان، اساتيد و کارکنان فراگير شود.

رئيس دانشگاه با تأکيد بر به روز کردن تجهيزات ورزشي مورد نياز دانشجويان افزود:

” بايد در بحث امکانات و تجهيزات مورد نياز به سمت مدرن کردن و استفاده از ابزار و وسايل کارآمد حرکت کنيم و در اين مسير تعامل دستگاه سازنده با دستگاه بهره بردار اهميت خاصي دارد.”

دکتر حدادنيا توسعه ورزش در بين دانشجويان را يکي از مهمترين عوامل پر کردن اوقات فراغت ياد کرد و ابراز اميدواري کرد که معضلات و مشکلات اجتماعي -فرهنگي با ورزش کردن به حداقل برسد.

***

DSC00423(FILEminimizer)

.

رئيس دانشکده تربيت بدني نيز ضمن ابراز تشکر از حضور رياست و ساير مسئولان دانشگاه در اين دانشکده، نفس ورزش کردن و تحرک و پويايي را در تقويت جسم و روان افراد و افزايش بهره وري و کارآيي بسيار سازنده توصيف کرد.

دکتر محمد رضا حامدي نيا، دانشکده تربيت بدني دانشگاه حکيم سبزواري را به خاطر سطح بالاي علمي و پژوهشي اساتيد آن و امکانات و تجهيزات نسبتاً مطلوبش از بهترين ها در سطح اول کشور برشمرد و با اشاره به تحقيقات، پژوهش ها، چاپ کتب و ارائه مقالات علمي، پژوهشي از طرف اساتيد دانشکده (که نسبت ۳ به ۱ دارد)، ابراز اميدواري کرد که اين امر تداوم داشته و باعث اعتلاي نام دانشگاه در سطح کشور شود.

همچنين در اين جلسه آقايان دکتر معين فرد و حسيني کاخک از اساتيد دانشکده در خصوص مشکلات و کمبودهايي که در تجهيز اماکن ورزشي مورد نياز دانشجويان و نيز آزمايشگاه ها وجود دارد توضيحاتي ارائه نمودند که رئيس دانشگاه نيز با اذعان به کمبود اعتبارات مالي، وعده رفع اين مشکلات را در حد وسع و توان دانشگاه دادند.