قابل توجه داوطلبین آزمون دکتری ۹۹

توصیه های مهم بهداشتی که داوطلبین می بایست به آنها عمل کنند

 

  1. زمان مناسب به منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۶:۳۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما می باشد.

  2. برای پیشگیری از تجمع حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

  3. هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر داوطلبان فاصله مناسب (حداقل یک متر)را حفظ نمایید.

  4. همراه داشتن ماسک ۳لایه معمولی ( بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه) از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می باشد.

  5. از تماس دست ها با چشم دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

  6. هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

  7. در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید

  8. لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک‌کن به همراه داشته باشید تاکید می‌شود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود.

  9. پاک کردن و ضدعفونی کردن دست بعد از درج اثر انگشت سبابه دست راست در پاسخنامه با پد الکلی (که توسط حوزه امتحانی به شما تحویل می شود) حتما انجام شود.

  1. حوزه‌های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب جزوه و…. معذور می باشند بنابراین اکیداً توصیه می‌شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

 

 

حفاظت آزمون