با ابلاغ رئیس دانشگاه، مدیر جدید فرهنگی منصوب شد

از حوزه امور فرهنگی در دانشگاه ها همواره به عنوان یکی از شاکله های اصلی و بخش های مهم در رشد و توسعه فرهنگ- که در کنار آموزش از مهمترین رسالت های دانشگاه ها محسوب می شوند- نام برده می شود.

نظر به اهمیت این جایگاه، با ابلاغ ریاست دانشگاه و به پیشنهاد معاون فرهنگی و اجتماعی، آقای محمد ابراهیم رحیم زاده به سمت مدیر فرهنگی به مدت دو سال منصوب شد.

متن حکم صادره بدین شرح است:

همکار گرامی جناب آقای محمد ابراهیم رحیم زاده ؛

با سلام

       احتراماً، نظر به مراتب تعهد و تجارب و شایستگی های جناب عالی و با توجه به پیشنهاد معاون محترم فرهنگی و اجتماعی، به موجب این ابلاغ به سمت مدیر فرهنگی دانشگاه به مدت دو سال منصوب می شوید.

       ترویج فرهنگ دینی و گفتمان انقلاب اسلامی، افزایش نشاط و شادابی، تقویت روحیه مسؤولیت پذیری و از خودگذشتگی، پایبندی به قانون و ارزش های اخلاقی، فراهم نمودن زمینه های لازم جهت حضور حداکثری دانشجویان در عرصه های فرهنگی از جمله اهداف مهمی است که انتظار می رود با همراهی و جلب مشارکت استادان ارجمند و دانشجویان عزیز در تحقق آن موفق و مؤید باشید.

       شایسته است در انجام امور فوق، پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت محترم تدبیر و امید سرلوحه کارهای شما باشد. از خداوند متعال برای شما آرزوی موفقیت و بهروزی را دارم.

                                                                                                                        دکتر جواد حدادنیا

رئیس دانشگاه

ضمن عرض تبریک به همکار عزیز آقای رحیم زاده، توفیق و بهروزی ایشان را در تداوم خدمت از خداوند متعال خواهانیم.

روابط عمومی دانشگاه

 
 

برنامه های راهبردی و میان مدت مدیریت فرهنگی

رزومه آقای محمدابراهیم رحیم زاده