در راستای تفاهم نامه منعقد شده بین دانشگاه حکیم سبزواری و انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران، اولین دوره مربیگری درجه ۲ دارت به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

دکتر محمد رضا شهابی کاسب عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری و  مسئول کمیته آموزش و تحقیقات انجمن دارت کشور با اعلام این خبر گفت: این دوره برای اولین بار است که از بدو تاسیس انجمن دارت در کشور برگزار شد.
وی افزود: در این دوره ۲۲ نفر از مربیان تراز اول کشور شامل سر مربی تیم ملی بزرگسالان، مربیان تیم های ملی نوجوانان، جوانان و منتخبی از بهترین مربیان این رشته از سراسر کشور جهت افزایش سطح علمی خود حضور یافتند.
مسئول کمیته آموزش و تحقیقات انجمن دارت کشور ادامه داد: دروس این دوره ۶ روزه را اساتید دانشکده علوم ورزشی در گرایشهای فیزیولوژی ورزشی و رفتار حرکتی و طب ورزشی، دکتر حامدی نیا، دکتر حقیقی، دکتر عسکری، دکتر استیری و دکتر زیدآبادی و آقای علی‌آبادی تدریس کردند.
همچنین در طی برگزاری این دوره نشست هم اندیشی بین رئیس دانشکده علوم ورزشی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه و اعضای هیات علمی دانشکده با رئیس و نایب رئیس انجمن دارت کشور و مدیر آموزشی فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد.
در این نشست رئیس انجمن دارت ایران ضمن قدردانی از مسئولین دانشگاه، رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه  برای ایجاد امکانات و تجهیزات مناسب و همکاری های علمی شان با انجمن دارت کشور تشکر و قدردانی کرد.
لازم به ذکر است که همزمان با برگزاری این دوره، اولین دوره مربیگری درجه ۳ دارت نیز برای دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.