بازدید مشاور معاون آموزشی وزارت علوم از امکانات دانشگاه

همزمان با تشکیل دومین جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه، روز پنج شنبه ۸ خرداد ماه، آقای دکتر ظریفیان، مشاور معاون آموزشی وزارت علوم و هیأت همراه، ضمن بازدید از امکانات آموزشی و پژوهشی دانشگاه در سطوح مختلف، با توضیحات ریاست محترم دانشگاه، از نزدیک با امکانات، پیشرفت ها و نیز کمبودهای دانشگاه در بخش های آموزشی و پژوهشی آشنا شدند.

.

                                                        SONY DSC    SONY DSC    SONY DSC

دکتر حدادنیا با اشاره به پتانسیل بالای موجود در دانشگاه حکیم از جمله توانمندی اساتید دانشگاه در ارائه طرح های مختلف علمی و پژوهشی و نیز توانایی دانشجویان مقاطع مختلف و علی الخصوص تحصیلات تکمیلی و دستاوردهایی که دانشگاه در طول سنوات گذشته در این حوزه ها کسب نموده است، خواستار مساعدت و کمک بیشتر وزارت متبوع جهت رفع مشکلات و کمبودهایی که از سال های گذشته بر بخش های مختلف دانشگاه فشار آورده و تأثیر گذار شده است، شد.

.

                                                      SONY DSC    SONY DSC    SONY DSC

دکتر ظریفیان نیز در طول این بازدیدها، ابراز امیدواری کرد که بتوان با پیگیری و جدیت بیشتر، تا اندازه ای نسبت به رفع این مشکلات مساعدت کرد.

شایان ذکر است که در این سفر یکروزه، آقایان دکتر رجبی، رئیس کمیسیون دائمی، دکتر بهرامی، مدیر کل بودجه و تشکیلات  و برخی دیگر از مدیران و مسئولان وزارت علوم و دانشگاه نیز حضور داشتند.