به مناسبت گرامیداشت هفته خوابگاه ها، رئیس دانشگاه به همراه مدیر دانشجویی، مسئول امور خوابگاه ها و جمعی از مسئولین واحدهای حوزه معاونت دانشجویی با دانشجویان مجتمع خوابگاهی دخترانه گلستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر جواد حدادنیا در این دیدارگفت: با توجه به اینکه دانشجوی ما زمان زیادی از  سالهای تحصیل خود را در این محیط می گذراند بنابراین تلاش مجموعه مدیریت و معاونت دانشجویی دانشگاه فراهم آوردن محیطی سرشار از آرامش، امنیت به همراه نشاط و پویایی برای دانشجویان عزیز است.

وی با اشاره به اینکه تک تک مسئولین دانشگاه نیز طعم شیرین زندگی دانشجویی در خوابگاه ها را چشیده اند عنوان کرد: سعی و تلاش ما فراهم آوردن شرایطی است که به کاهش دغدغه دانشجویان خوابگاهی  منجر شود.

وی افزود: دوران زندگی در خوابگاها با همه مشکلات و سختی ها دوران پرخاطره و شیرینی است، از شما دانشجویان می خواهم که این دوران را مغتنم بشمارید و با روحیه نشاط و شادابی و همچنین با تلاش مضاعف از فرصت زندگی در خوابگاه حداکثر استفاده را ببرید.IMG_6060

در ادامه این بازدید رئیس دانشگاه و هیات همراه  ضمن بازدید از اتاق های دانشجویی و وضعیت خوابگاه ها در نشست پرسش و پاسخی با دانشجویان ساکن در خوابگاه ها شرکت کردند.

رئیس دانشگاه در این نشست از پیشنهادات و نقطه نظرات ارائه شده از سوی دانشجویان استقبال نموده ، در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و با تاکید بر پیگیری  مطالبات دانشجویان گفت : هر گونه انتقاد سازنده ای در این خصوص ، قطعا ما را برآن خواهد داشت تا این کاستی ها را بر طرف سازیم.

وی با اشاره به اینکه تمام سعی و تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه  مرتفع ساختن مشکلات احتمالی پیش روی دانشجویان است تصریح کرد : رسیدگی به مشکلات دانشجویان بدون شک، یکی از مهمترین دغدغه های مسؤولان دانشگاه است که زمان و مکان نمی شناسد و ما بر خود واجب می دانیم در تمام لحظه ها یار و همدم دانشجویان باشیم .

دکتر حدادنیا نظارت بر وضعیت بهداشتی ، تغذیه ، امنیت ، ایاب و ذهاب و… از وظایف  حوزه دانشجویی بر شمرد و تاکید کرد که دانشجویان نیز باید در بهتر انجام شدن این خدمات با رعایت بهداشت فردی ، نظم و ترتیب ، اخلاق مداری و رعایت سایر شئونات دانشجویی ما را در رسیدن به این هدف یاری نمایند .

گفتنی است دانشگاه  حکیم سبزواری  دارای چهار مجتمع خوابگاهی دانشجویی  است که حدود سه هزار دانشجو در این خوابگاه ها ساکن هستند.

SONY DSC
 
SONY DSC
SONY DSC