برگزاري جلسه معارفه مسئول جديد بسيج دانشجويي دانشگاه

جلسه معارفه مسوول جديد حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری با حضور رياست، مسوولین دانشگاه، نماينده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار و مسوول بسیج دانشجویی خراسان رضوی، آقای حبیب پور در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

در ابتداي جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید، آقای خداشاهی، مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه به ارائه گزارش کار و اهم فعالیت های بسیج دانشجویی در سالهاي گذشته پرداخت و از همه دست اندرکاران اعم از مسوولین دانشگاه؛ سپاه پاسداران و اساتید بزرگوار تقدیر و تشکر به عمل آورد و براي آقاي مظفري مسئول جديد بسيج دانشجويي در ادامه راه آرزوي توفيق و بهروزي نمود.

سپس کلیپی به مدت ده دقیقه در رابطه با فعالیت های بسیج دانشجویی از بدو ورود ایشان به نمایش درآمد که به لحاظ  معنوی حضار را تحت تاثیر قرار داد.

در ادامه آقای دکتر محمدیان، رئيس دانشگاه حکیم سبزواری، ضمن تقدیر و تشکر از کلیه افرادی که با عضویت در بسیج و يا با همکاري در بسیج در راستای رشد و تعالی دانشجویان و اهداف متعالي اسلام کمک نموده اند، بیان نمود که فعالیتهای بسیج در این مدت بیش از این گزارشاتی بوده که در این جلسه عنوان شد و هماهنگي تفکرات هیات رئیسه دانشگاه با بسیج را اتفاق خوبی برشمرد.

در پایان آقای حبیب زاده، مسوول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی از این همگرایی بسیج و هیات رئیسه دانشگاه تقدیر و تشکر کرده و دانشگاه را محل رشد و تعالی دانشجویان دانست و اضافه کرد که هیچ خط قرمزی در رابطه با ورود دانشجویان به مقولات متعدد وجود ندارد.

در خاتمه جلسه نيز برادر بسیجی، امیر رضا مظفری به عنوان مسوول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه معرفی و از زحمات حجت الاسلام خداشاهی تقدیر و تشکر به عمل آمد .