تکريم از اساتيد پيشکسوت دانشگاه در هفته آموزش

دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ماه، در روزي که در هفته آموزش به نام آموزش و شاگردپروري نامگذاري شده است، جمعي از اعضاي هيأت رئيسه در معيت رياست دانشگاه، ضمن حضور در منزل اساتيد پيشکسوت دانشگاه و تجليل و گراميداشت مقام معلم، رسم شاگردي را بجا آوردند.

.

SONY DSC   SONY DSC   SONY DSC

دکتر احمد وحيد، پدر شهيد و عضو هيأت علمي پيشکسوت دانشگاه که حدود نيم قرن تدريس را در کارنامه کاري خود دارد، ميزبان مسئولان دانشگاه بود.

در اين ديدار صميمانه دکتر جواد حدادنيا، رئيس دانشگاه ضمن تجليل و گراميداشت مقام معلم، دکتر وحيد را از اساتيدي برشمرد که سابقه تدريس و تعليم و زحمات بسيار ايشان که در اين راه متحمل شده اند، گوياي شخصيت والاي وي به عنوان يک معلم و همچنين به عنوان پدر شهيد است.

رئيس دانشگاه، تجليل از معلم و استاد را تجليل از علم و آموزش و پرورش دانست و ابراز اميدواري کرد که دانشگاه حکيم و همچنين تمامي آحاد مردم شهر سبزوار بتوانند کماکان از تجربيات و پشتوانه غني علمي و آموزشي دکتر وحيد استفاده نمايند.

.

دکتر احمد وحيد نيز در اين ديدار ضمن تشکر از حضور اعضاي هيأت رئيسه دانشگاه در منزل ايشان، برپايي اين گونه مجالس را مايه دلگرمي و خوشحالي دانست و ابراز اميدواري کرد که همچنان به عنوان يک معلم بتواند در امر آموزش و پرورش نسل آينده کشور، نقشي بر عهده داشته باشد.

.

هيأت رئيسه دانشگاه سپس با حضور در منزل آقاي دکتر محمد علي طالبي، شهردار و عضو هيأت علمي پيشکسوت دانشگاه، از ايشان نيز به رسم ادب و تواضع، تجليل و قدرداني نمود.

.

SONY DSC   SONY DSC   SONY DSC

دکتر طالبي در اين ديدار ضمن ابراز خوشوقتي و سعادت از ديدار دوستان و همکاران قديمي خود، معلمي و تعليم و تربيت را جزو افتخارات انسان برشمرد و  از اينکه خداي متعال توفيق خدمت در کسوت معلمي را به ايشان اعطا نموده است، شکرگزار و اظهار خوشحالي کرد.

دکتر حدادنيا، رئيس دانشگاه نيز در اين ديدار صميمي، آقاي دکتر طالبي را از شخصيت هايي نام برد که منشأ خدمات و برکات بسياري براي شهر سبزوار و دانشگاه حکيم بوده و کماکان نيز اين مجموعه از تجربيات ايشان بهره مندند و اظهار اميدواري کرد که وجود ايشان که شخصيتي علمي و فرهنگي و داراي سبقه طولاني مديريتي نيز هستند، همچنان مثمر ثمر بوده و  از خداي متعال براي ايشان در ادامه طريق خدمت به خلق، آرزوي توفيق و سعادت نمود.

همچنين در پايان اين ديدارها، هديه اي نيز به مناسبت تجليل از مقام شامخ معلم، تقديم اين عزيزان گرديد.