رییس دانشگاه حکیم سبزواری در افتتاحیه هشتمین جشنواره حرکت دانشگاه حکیم سبزواری، گفت: این جشنواره تبلور تلاش‌های علمی یکساله دانشجویان دانشگاه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکترحدادنیا، رئیس دانشگاه حکیم سبزوراری در افتتاحیه هشتمین جشنواره حرکت دانشگاه با تبریک شروع این جشنواره، گفت: امتیاز اصلی جشنواره «حرکت» ، مبنای دانشجویی آن است؛ هر چند استادان، دانشجویان را راهنمایی می‌کنند و مسؤولان مربوط، حسب وظیفه خود در برگزاری آن نقش دارند، ولی این نتیجه تلاش‌های علمی دانشجویان است که در نمایشگاه و جشنواره، تبلور یافته است.

وی افزود: خوشحالیم که شاهد برگزاری جشنواره ای می باشیم که صفر تا صد برگزاری آن بر عهده خود دانشجویان است.
رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف بالفعل کردن استعداد و پتانسیل دانشجویان برپا شده است، افزود: جشنواره حرکت ترکیبی از توانمندی‌های فرهنگی و علمی دانشجویان را ارائه می‌دهد که علاوه بر نقش انگیزشی موجب جهش‌های علمی و فرهنگی و رقابت سالم میان دانشجویان می‌شود.

رئیس دانشگاه با  اشاره به برگزاری خوب این دوره از جشنواره تصریح کرد: خوشبختانه شاهد این هستیم که جشنواره دانشگاهی حرکت در مسیری رو به رشد قرار گرفته و هر دوره بهتر و متعالی تر برگزار می شود.
وی افزود: بسیار مفتخر و خوشحالیم که دانشجویان ما در این زمینه بسیار خوب تلاش کردند و سال گذشته، موفق به کسب۲ مقام برگزیده کشوری و ۲ مقام شایسته تقدیر در نهمین جشنواره ملی حرکت شدند  و این  نشان می‌دهد دانشجویان ما به حق تلاش خوبی دارند و انتظار داریم امسال نیز موفقیت‌های بیشتری کسب کنند. کارشناس انجمن های علمی دانشگاه حکیم سبزواری نیز درحاشیه این مراسم گفت: در این دوره جشنواره انجمن های علمی دانشگاه حکیم سبزواری در قالب ۳۰ غرفه به ارائه دستاوردهای یک ساله خود در زمینه های علمی و پژوهشی می پردازند.
طیبه مهرآبادی افزود: جشنواره حرکت ویژه انجمن های علمی دانشجویی و با تأکید بر هم افزایی، تکثیر ایده های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن های علمی دانشجویی، ۳۱  اردیبهشت ماه تا ۴ خردادماه دانشگاه حکیم برگزار می شود.
کارشناس انجمن های علمی دانشگاه حکیم سبزواری افزود: شناسایی انجمن های علمی دانشجویی موفق و تقدیر از فعالان این انجمن ها، انعکاس فعالیت‌های الگو و موفق، ایجاد تحرک توام با جهت دهی فعالیت های انجمن های علمی دانشجویی و ایجاد بستر مناسب به منظور ارائه و همچنین آشنایی صاحبان صنایع و علاقمندان با ظرفیت ها و توانمندی های انجمن های علمی دانشجویی، اهداف برگزاری این جشنواره است.