همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شنبه شب درمراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی از دانشگاه حکیم سبزواری به دلیل برخورداری از رشد مناسب تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم که در برج سفید مشهد و با حضور علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی و روسای دانشگاه های استان برگزار شد، نشان ویژه دانشگاه شایسته تقدیر جشنواره علمی رضوی را به سبب رشدمناسب علمی به دانشگاه حکیم سبزواری اهدا شد.

همچنین  در این مراسم از دکتراکبرزاده، عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه حکیم سبزواری نیز تقدیر شد.

استاندار خراسان رضوی در این مراسم  گفت: امیدواریم برگزاری نخستین مراسم اعطای جایزه علمی رضوی به نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی، بابی برای ماندگار شدن این سنت حسنه و معرفی نخبگان جامعه به مردم باشد.
علیرضا رشیدیان افزود: عزت و پیشرفت یک ملت به ساختمان ها و خودروهای رنگارنگ نیست بلکه عزت و اقتدار یک ملت به داشتن پایه های علمی مستحکم و پشتوانه های فرهنگی و علمی توانمند است لذا باید قدردان این فرهیختگان بود.

وی بیان کرد: کشوری که تاریخش سراسر علم و آگاهی است و هویتش را دانشمندان و علمای بزرگ رقم زده اند، باید با شناختن فرهیختگان و نخبگان خود و پاسداشت آنها، هویت خود را در این دنیای متلاطم حفظ کند.
وی اظهار کرد: برگزاری مراسم اعطای جایزه علمی رضوی یکی از برنامه های رویداد فرهنگی مشهد ۲۰۱۷ بود که بنا به دلایلی در سال گذشته میلادی برگزار نشد اما این توفیق حاصل آمد تا از این دانشمندان همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی و تقدیر شود.
وی اضافه کرد: خراسان رضوی دارای ۳۰۰ هزار دانشجو و پنج هزار استاد عضو هیات علمی دانشگاه است که همه آنان شایسته قدردانی و تشویق هستند.گفتنی است این مراسم به همت شبکه جامع دانشگاه های استان و استانداری خراسان رضوی برگزار شد.
گفتنی است این مراسم به همت شبکه جامع دانشگاه های استان و استانداری خراسان رضوی برگزار شد.