در چهارمین روز  از ایام دهه مبار ک فجر رئیس دفتر نهاد رهبری به همراه مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، مدیر فرهنگی و جمعی از کارکنان دانشگاه حکیم سبزواری با همراهی رئیس بنیاد شهید سبزوار با مادر شهید غلامحسین فشتنقی  از شهدای گرانقدر انقلاب۵۷ دیدار کردند، در ادامه مسئولین و کارکنان دانشگاه با همراهی حاج علی فتاحی (پدر شهیدان فتاحی) به دیدار خانواده اکبر مشکانی برادر شهید محمد تقی مشکانی از دیگر شهدای والامقام حماسه انقلاب ۵۷ سبزوار رفتند.

حجت الاسلام دکتر خاتمی رئیس دفتر نهاد رهبری دانشگاه حکیم سبزواری در این دیدارها ضمن تبریک ایام دهه فجر شهدا را بزرگترین پشتوانه انقلاب دانست و گفت: اگر امروز با گذشت ۴۰ سال توانسته ایم هنوز در برابر قدرتهای استکبار یک تنه بایستیم به مدد خون شهدا بوده است.

حجت الاسلام خاتمی افزود: شهدا با ایثار و شهادت عزت رابرای مابه ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه فداکاری شهدا و جانبازان و صبر و مقاومت خانواده های معظم آنان عامل پیروزی ملت و جمهوری اسلامی ایران بوده و هست، گفت: جوانان فداکار و با ایمان این کشور، در مقابل دشمن سینه سپر کرده و خیال باطل دشمنان نظام را آشفته کردند.

در این دیدارها مادر شهید فشتنقی و برادر شهید مشکانی به بیان خاطراتی از این شهدای گرانقدر و نحوه شهادت این دو بزرگوار در ایام پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.

گفتنی است شهیدان غلامحسین  فشتنقی و محمد تقی مشکانی در سال  ۱۳۵۷ در تظاهرات مردم سبزوار علیه رژیم ستم شاهی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.