از برگزیدگان انجمن‌های علمی دانشگاه حکیم سبزواری در دهمین جشنواره ملی حرکت که دی‌ماه سال جاری در استان کرمانشاه برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.
 در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به اینکه  وظیفه اصلی دانشگاه ها آموزش و پژوهش است، گفت : معتقدیم هر چه کانون ها و انجمن ها علمی فعالتر و پویاتر باشند به اهداف آموزش عالی نزدیکتر خواهیم شد.
 دکتر علی اصغر مولوی افزود: یکی از برندهای خوب دانشگاه طرح های پژوهشی بوده که با نظارت اعضای هیات علمی و همکاری دانشجویان مقطع لیسانس و فوق لیسانس اجرایی شده است.
 وی اظهار داشت: انتظار مجموعه ی مدیریتی دانشگاه، حرکت انجمن های علمی در راستای پویایی هر چه بیشتر و انجام  فعالیت های علمی و پژوهشی هدفمند است.
 معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه نیز در این نشست به تبیین فعالیت‌های علمی دانشجویی پرداخت و  گفت: قسمت اعظم فعالیت های معاونت فرهنگی و اجتماعی و دانشجویی و مدیریت فرهنگی بر روی فعالیت های انجمن ها متمرکز است.

 دکتر حسن صیانتی افزود: معتقدیم به هر میزان که در جهت فعال شدن انجمن های علمی تلاش کنیم به همان میزان شاهد رشد علمی و فرهنگی توامان دانشگاه خواهیم بود.
 وی اظهار داشت: در چندسال گذشته با نگاه ویژه ای که به فعالیت های انجمن های علمی در دانشگاه صورت گرفت شاهد کسب مقام های مختلف در سطح منطقه ای و ملی بوده ایم.

 دکتر صیانتی به حضور مؤثر انجمن های علمی دانشگاه در دهمین جشنواره ملی حرکت اشاره نمود و ادامه داد: در این دوره از جشنواره انجمن علمی محیط زیست دانشگاه حکیم سبزواری در بخش انجمن های علمی برتر، مقام شایسته تقدیر را کسب کرد، همچنین زینب صالحی عضو انجمن ادبیات عرب عنوان شایسته تقدیر در حوزه کتاب جشنواره و غرفه دانشگاه حکیم سبزواری نیز عنوان غرفه شایسته تقدیر جشنواره را به دست آورد.
در ادامه این مراسم دانشجویان و اعضای انجمن های علمی در حضور مسئولین دانشگاه به بیان نظرات و پیشنهادات و راهکارهای خود در راستای فعالیت هر چه بهتر انجمن های علمی دانشگاه  پرداختند.

در پایان مراسم  از برگزیدگان انجمن‌های علمی دانشگاه حکیم سبزواری در دهمین جشنواره ملی حرکت با اهدای هدایایی تقدیر شد.
[foogallery id=”3239831″]