همزمان با گرامیداشت روز پزشک صورت گرفت: دیدار مسئولین دانشگاه از دانشگاه علوم پزشکی

به منظور ارج نهادن و تجلیل از مقام پزشکان و همزمان با زادروز حکیم بو علی سینا و روز پزشک، ریاست و جمعی از مسئولان دانشگاه ضمن حضور در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، این روز را به وی و جامعه پزشکی تبریک گفتند.

SONY DSC

دکتر جواد حدادنیا ضمن گرامیداشت روز پزشک با اشاره به زمینه های مشترک فعالیت های دو دانشگاه ابراز امیدواری کرد که این همکاری ها در آینده نیز بسط و گسترش بیشتری یافته و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که در رشته های مشترک از جمله مهندسی پزشکی در دانشگاه حکیم تحصیل می نمایند بتوانند از امکانات و توانمندی های دانشگاه علوم پزشکی در ابعاد مختلف استفاده بهینه نمایند.

دکتر حدادنیا همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی خصوصاً با اقدامات بی وقفه و شبانه روزی آقای دکتر مسلم را، مایه مباهات شهرستان سبزوار دانست و برای ایشان و سایر همکارانشان در طی طریق خدمت آرزوی توفیق نمود.

SONY DSC

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور هیأت مسئولین دانشگاه حکیم، از نگاه جامع و بادرایت دکتر حدادنیا در حوزه های مختلف علمی، آموزشی و سلامت ابراز خرسندی نمود و ابراز امیدواری کرد که این دو دانشگاه خصوصاً در حوزه آموزش عالی و بسط و توسعه همکاری ها مانند ایجاد رشته های میان رشته ای و مشترک بیش از گذشته همکاری نمایند.