دومین  مجمع عمومی کوی دانشگاه پس از گذشت ۱۳ سال از برگزاری اولین جلسه مجمع در میان  استقبال پرشور  و حضور کلیه  اعضای مجمع  برگزار شد.
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم که پس از  ۱۳ سال انتظار و با استقبال چشمگیر اعضای مجمع برگزار گردید، آقای محمد همایی نایب رئیس هیات امنای مجمع در سخنانی به ارائه گزارشی تفضیلی از روند فعالیت ها و عملکرد هیات امناء و تغییراتی که در ساختار اساسنامه این مجمع حاصل شده است، برای حاضران پرداخت.

پس از آن دکتر جواد حدادنیا رئیس دانشگاه حکیم سبزواری ضمن تشکر از همکاران جهت حضور در این جلسه مطالبی را  در راستای لزوم قانومندشدن  این مجمع بیان داشتند.

رئیس دانشگاه با اشاره به این مهم که  پس از گذشت ۱۴ سال هنوز اساسنامه ای برای این مجمع تعریف نشده است، اظهار امیدواری کرد با برگزاری انتخابات و مشخص شدن اعضای هیات امناء و هیات رئیسه مجمع در این جلسه، شاهدحرکت در جهت ساختارمند شدن کلیه فعالیت های مجمع کوی دانشگاه حکیم سبزواری باشیم.

در ادامه این جلسه، رای گیری از اعضاء جهت انتخاب  اعضای جدید هیات امناء و هیات مدیره  مجمع کوی دانشگاه صورت پذیرفت.

در پایان این رای گیری و بر اساس آرای شمارش شده  اعضای جدید هیات مدیره کوی دانشگاه حکیم سبزواری عبارتند از : آقایان محمدمهدی گلرخیان، آقای سید مهدی ضیایی، آقای محمد همایی، دکتر غلامرضا تدین فر، مهندس حسن عرفان، دکتر محمدرضا معین فرد و آقای مهدی زجاجی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره همچنین آقای رضا روشن فکر به عنوان عضو علی البدل و آقای عباس بابایی به عنوان بازرس انتخاب شد.

همچنین در پایان رای گیری جهت انتخاب اعضای جدید هیات امنای کوی دانشگاه آقایان، دکتر بهرام سیاوش پور، آقای محمود کوشکی، آقای غلامرضا مناجاتی و دکتر سید ابوالفضل حسینی به عنوان اعضای جدید هیات امناء کوی دانشگاه حکیم سبزواری  برگزیده شدند.

صفحه اینستاگرام رسمی خبرگزاری دانشجو                                              عضویت در صفحه رسمی اینستاگرام اخبار دانشگاه حکیم سبزواری