در پی اعتماد دوباره ملت ایران به دکترحسن روحانی و انتخاب مجدد ایشان با رای قاطع در انتخابات ریاست جمهوری ایران، مشاور عالی دانشگاه پاریس ۱۳، در پیامی این پیروزی را  به رئیس  دانشگاه حکیم سبزواری تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری پروفسور سرج زت لویی در این پیام پیروزی  دکتر حسن روحانی در دوازده همین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را  به رئیس دانشگاه  حکیم سبزواری تبریک گفته و موفقیت و پیشرفت ایران و باز بودن راه مبادلات دانشگاهی  با ایران را آرزو کرده است.
متن این پیام بدین شرح است:
Dear Dr. Haddadnia:
‏Congratulations on the election of President Rohani. My best wishes for success and progress to Iran and openness to academic exchanges.
‏Serge Zetlaoui
 
دکتر حدادنیا عزیز:
تبریک به خاطر انتخاب رئیس جمهور روحانی. من بهترین آرزوهابرای موفقیت و پیشرفت به ایران و باز بودن راه مبادلات دانشگاهی دارم.
سرج زت لویی
گفتنی است در آبان ماه سال گذشته تفاهم نامه همکاری دانشگاه سوربن پاریس و دانشگاه حکیم سبزواری با حضور هیئتی فرانسوی و طی مراسمی با تشریفات مخصوص در دانشگاه حکیم سبزواری منعقد شد : پس از امضای این توافق نامه و با توجه به  دعوت رسمی دانشگاه پاریس ۱۳ از مسئولین دانشگاه حکیم سبزواری ، دکتر حدادنیا به این کشور سفر کرد و در این سفر کنوانسیون همکاری های بین المللی بین دانشگاه های حکیم سبزواری و  پاریس ۱۳ فرانسه امضا شد.