با راهیابی تیمهای هندبال دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه حکیم سبزواری به بازی نهایی رقاتبهای هندبال دختران دانشجوی دانشگاههای کشور در دانشگاه حکیم سبزواری جام رقابت ها در مهد هندبال ایران خراسان، ماندگار شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری روز سه شنبه به روابط عمومی دانشگاه گفت: ۱۳ تیم در این دوره مسابقات هندبال دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری حضور داشتند که این تعداد تیم در طول برگزاری این رقابتها بی سابقه بوده است.

دکترمحمدرضا معین فرد افزود: تاکنون ۲۵ بازی در این چارچوب صورت گرفته و فردا ۱۲ بهمن تیمهای هندبال دانشگاه الزهرا(س) و شهید بهشتی برای کسب مقام سومی و فردوسی مشهد و حکیم سبزواری برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت می پردازند.

سرپرست کل رقابت ها با اشاره به سطح بالای بازیها ادامه داد: بازیکنانی از این مسابقات برای تیم ملی هندبال بانوان انتخاب می شوند

مدیر تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: با توجه به اینکه سبزوار یکی از مهدهای هندبال کشور است و ظرفیت بالایی در این رشته دارد تعدادی از بازیکنان دانشگاه حکیم سبزواری نیز برای تیم ملی توجه مسئولان را به خود جلب کرده اند.

سرپرست کل رقابت ها افزود: اختتامیه مسابقات هندبال دانشجویان دختر دانشگاههای سراسر کشور فردا ۱۳ بهمن ماه در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.