عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری، روانشناس تیم ملی دارت ایران

عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان روانشناس ورزشی در دومین  اردوی  تیم ملی دارت جمهوری اسلامی ایران حضور داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دومین اردوی تدارکاتی- انتخابی تیم ملی دارت جمهوری اسلامی ایران ، در حالی  در روزهای  ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ تیرماه جهت آمادگی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی ژاپن در شهر شیراز برگزار شد، که دکتر محمد رضا شهابی کاسب عضو هیات علمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری  به عنوان روانشناس ورزشی این تیم را همراهی می کرد و  در این اردو  در قالب برگزاری  کلاس های آموزشی روانشناسی  به آمادگی ذهنی و روانی ورزشکاران  جهت حضور در مسابقات پرداخت،  آموزشهایی  که به گفته  مهدی شایسته سرمربی تیم ملی دارت ایران بسیار مفید و موثر بوده است.

گفتنی است این حضور و همراهی در حالی صورت گرفت که ماه گذشته و طی حکمی از سوی حمید آذرپر، رئیس انجمن دارت کشور، دکتر محمد رضا شهابی کاسب استادیار و عضو هیات علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه حکیم سبزورای به سمت مدیر واحد تحقیقات و پژوهش انجمن دارت کشور منصوب شد.

 روابط عمومی دانشگاه در ادامه متن  مصاحبه سرمربی تیم ملی دارت ایران را با وبسایت انجمن دارت ایران که در آن به  حضور موثر  و آموزشهای  مفید دکتر شهابی کاسب به عنوان ، مدیر واحد تحقیقات و پژوهش انجمن دارت کشور و  روانشناس تیم ملی دارت ایران اشاره شده است را منتشر می کند:

رضایت سرمربی تیم ملی دارت از اردوی انتخابی – تدارکاتی شیراز

سرمربی تیم ملی دارت ایران گفت: دومین اردوی انتخابی – تدارکاتی تیم ملی دارت در مجموعه فرهنگی ورزشی شرکت مخابرات استان فارس، بسیار خوب بود و ملی پوشان با انگیزه و آمادگی بسیار بالا در کلاس ها و مسابقات روزانه در دو نوبت صبح و عصر  حاضر شدند.

به گزارش روابط عمومی، مهدی شایسته با بیان این مطلب عنوان کرد: در طی این دو روز مسابقات سنگینی بین تمام نفرات در دو بخش آقایان و بانوان به صورت دوره ای ( رفت و برگشت ؛ ۵ از ۹)  انجام شد تا بتوانیم بازیکنان را با قرار دادن در شرایط سخت مسابقه از نظر قدرت بدنی و شرایط روحی بسنجیم.

وی اظهار داشت: رقابت های آسیایی میدان بزرگی است و باید با برنامه ریزی دقیق و انتخاب بازیکنان با انگیزه تر و آماده تر در آن مسابقات حضور پیدا کنیم .

شایسته اضافه کرد: در این اردو همچنین بازیکنان زیر نظر دکتر محمدرضا شهابی، مدیر واحد تحقیقات و پژوهش انجمن دارت کشور و مدرس دانشگاه، در کلاس های آموزشی روانشناسی در راستای نحوه آمادگی و کنترل ذهن در مسابقات شرکت کردند که این آموزش ها به اذعان خود بازیکنان بسیار مفید و خوب بود.

این مقام مسول گفت: شرایط اردو، انگیزه و آمادگی بازیکنان بسیار مناسب بود و این موضوع نوید روزهای خوب برای دارت ایران برای حضور در مسابقات آسیا- اقیانوسیه ژاپن را می دهد.

سرمربی تیم ملی دارت در خصوص حمایت انجمن از برنامه های تیم ملی گفت: آقای آذر پور ریاست انجمن دارت کشور و همکاران ایشان در انجمن، با تمام توان  از تیم و اردوی آماده سازی و البته برنامه های تدارکاتی حمایت می کنند و توانستند با مدیریت قوی تمام حاشیه ها را از تیم ملی دور کردند.

وی اظهار داشت: در این اردو همه چیز عالی پیش رفت و توانستیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم و امیدوارم در سومین اردوی انتخابی و تدارکاتی که در استان اصفهان برگزار خواهد شد بهترین بازیکنان را برای مسابقات آسیا- اقیانوسیه انتخاب کنیم.

شایسته در پایان از مدیریت ورزشی استان فارس، کمیته دارت استان و  به خصوص آقایان علیرضا کریمی مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شرکت مخابرات استان فارس و کامبیز ایوب زاده سرپرست تیم های ملی  که به مانند همیشه فعال و پیگیر، حمایت های ویژه ای نسبت به تیم داشتند، تشکر کرد.

گفتنی است طبق هماهنگی کمیته دارت استان فارس در روز دوم اردو آقایان سید اسلام موسوی معاونت اداره کل ورزش و جوانان،دکتر محسن سالاری رییس اداره ورزش و جوانان،سید جواد کشاورز معاونت ورزش و جوانان شیراز، اسدالله پور داوود رییس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و سرپرست هیات انجمن های ورزشی استان فارس، صلواتی رییس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، مهرداد ایوب زاده رییس کمیته دارت استان فارس، طاهری دبیر هیات انجمن های ورزشی استان فارس، علیرضا کریمی مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شرکت مخابرات استان فارس، سرکار خانم کاظمی کارشناس ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شیراز، قوام جعفری دبیر کمیته دارت استان فارس و احمد جراح زاده مسوول روابط عمومی کمیته دارت استان با حضور در اردو تیم ملی ضمن ابراز خرسندی از حضور تیم ملی دارت جمهوری اسلامی ایران در شهر شیراز، از تلاش های همه بازیکنان و کادر فنی قدردانی کردند که این امر باعث افزایش انگیزه روحی بازیکنان شد. در این دیدار از طرف این عزیزان به رسم یادبود لوح سپاس و هدایایی به کلیه اعضای تیم اهدا شد.

اسامی ورزشکاران دعوت شده به دومین اردوی  انتخابی – تدارکاتی تیم ملی به شرح ذیل می باشد:

اسامی خانم های دعوت شده:

استان تهران: خانم ها سونیا جرجانی، منا فرهنگ

استان گلستان: خانم ها ساجده احمدی

استان خراسان رضوی : خانم ها زهرا یزدانخواه و نسیم امینی پارسا

استان فارس: خانم ساناز برمشوری

اسامی آقایان دعوت شده:

استان فارس: آقایان منصور محجلین ، داریوش خورشیدی ، رحیم هاشمی شیرازی و شاهین حسینی

استان اصفهان: آقایان حسین اعرابی و علیرضا ایزدی

استان گیلان: آقای سیدحسین پیشوایی

استان خراسان رضوی: آقای بهروز کاظمی

منبع: وبسایت انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران