معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: سومین همایش بزرگ معرفی رشته های دانشگاهی ۲۱ مردادماه در این دانشگاه برگزار می‌شود.

SONY DSC

دکتر بهمن کروجی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه حکیم سبزواری پس از دو دوره برگزاری موفق همایش معرفی رشته های دانشگاهی  در دو سال اخیر، امسال نیز میزبان دانش آموزان و خانواده های آنان در سومین همایش بزرگ  معرفی رشته های  دانشگاهی می باشد.

وی هدف از برگزاری این همایش را  اهمیت ارتباط با دانش آموزان قبل از انتخاب رشته و آگاهی بخشی نسبت به رشته های دانشگاهی جهت داوطلبین ورود به دانشگاه ها عنوان کرد و افزود:  در این همایش ضمن ارائه راهکارهای درست انتخاب رشته از سوی مشاورین ارشد این حوزه، رشته های دانشگاهی سه گروه آموزشی، علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی و علوم تجربی توسط اساتید مجرب هر گروه معرفی خواهد شد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یادآور شد: همچنین قوانین و مقرارت آموزشی دانشگاه ها به صورت اجمالی برای شرکت کنندگان تشریح خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: این همایش روز پنجشنبه ۲۱مردادماه از ساعت ۹ صبح در تالار اجتماعات استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزورای برگزار خواهد شد.

دکتر کروجی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان می‌توانند به همراه خانواده خود در این همایش، به‌ صورت رایگان شرکت کنند، خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت بسیار زیاد فرایند انتخاب رشته و تاثیر مستقیمی که این انتخاب در آینده داوطلبین دارد توصیه ما به دانش‌آموزان این است که فرصت شرکت در این همایش مفید و بهره بردن از تجارب اساتید و مشاورین مجرب  را از دست ندهند .