معاون مدیر آموزشی دانشگاه گفت: دو هزار و ۷۳۲ دانشجو در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امسال و همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی به جمع خانواده بزرگ دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری افزوده شدند.

مهدی ضیایی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه افزود: با اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی آزمون های سراسری دانشگاه های کشور در اواخر شهریور ماه ۱۳۹۵ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، اسامی ۹۸۹ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۷۰۳ نفر در مقطع کارشناسی در دوره های روزانه و شبانه از سوی این سازمان در اختیار دانشگاه حکیم سبزواری قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون مقطع دکتری، یادآور شد: از مجموع دانشجویان معرفی شده از سوی سازمان سنجش در مقطع دکتری، پس از انجام مصاحبه و بررسی سوابق علمی، پژوهشی و آموزشی، اسامی۴۰ نفر از سوی دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شد.

ضیایی با اشاره به اینکه  تاکنون ۲ جلسه هماهنگی جهت تسهیل فرایند ثبت نام الکترونیک، انجام امور ثبت نام حضوری و اخذ اصل مدارک دانشجویان با همکاران حوزه معاونت آموزشی، کارشناسان فناوری و مسئولین آموزش دانشکده ها برگزار شده است، تصریح کرد: دانشجویان جهت ثبت تقاضای خوابگاه خود می توانند به لینک مربوط در پورتال ثبت نام مراجعه نمایند.

وی ادامه داد:  تحویل اصل مدارک از سوی دانشجویان در ادارات آموزش دانشکده های مربوط و از ۱۰/۷/۹۵ انجام خواهد شد و  ثبت نام قطعی از دانشجویان پسر پس از دریافت معافیت تحصیلی از سازمان نظام وظیفه عمومی کشور و تحویل برگ معافیت تحصیلی به حوزه معاونت آموزشی به عمل خواهد آمد.

معاون مدیر آموزشی دانشگاه شروع کلاس های مقطع کارشناسی  را از  شنبه ۱۰/۷/۹۵  اعلام و خاطر نشان کرد: همایش دانشجویان جدیدالورود در بعدالظهر روز جمعه مورخ ۹/۷/۹۵ و پیش از شروع کلاس های درس برگزار خواهد شد.