انتصابات جديد در دانشگاه

طي حکمي از طرف رياست محترم دانشگاه، آقايان دکتر حسين ميرزائي نيا و دکتر احمد فرزانه کرد به عنوان نماینده اعضای هیأت علمی در شورای پژوهشی دانشگاه به مدت یک سال منصوب شدند.

در احکام جداگانه صادره از طرف آقاي دکتر حدادنيا، آمده است:

جناب آقاي دکتر حسين ميرزائي نيا؛

عضو محترم هيأت علمي گروه زبان و ادبيات عرب،

و جناب آقاي دکتر احمد فرزانه کرد؛

عضو محترم هيأت علمي گروه فيزيک،

با عنایت به سوابق جناب عالی در امور پژوهشی و نظر به پيشنهاد معاون محترم پژوهشي و فناوري, ضمن حفظ پست و سمت سازمانی و وظايف آموزشی به عنوان ” نماینده اعضای هیأت علمی در شورای پژوهشی دانشگاه” به مدت یک سال منصوب می شوید.

امید است با همفکری سایر اعضا، در پیشبرد اهداف پژوهشی دانشگاه بیش از پیش موفق باشید.

همچنين طي حکمي ديگر از طرف رياست محترم دانشگاه، آقاي دکتر حسن صيانتي تا اطلاع ثانوي به عنوان سرپرست دانشکده الهيات و معارف اسلامي منصوب شد.

در حکم رياست محترم دانشگاه آمده است:

جناب آقاي دکتر حسن صيانتي،

عضو محترم هيأت علمي گروه فلسفه و حکمت اسلامي

با سلام

با عنایت به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جناب عالی به موجب این ابلاغ و با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی تا اطلاع ثانوی به عنوان سرپرست دانشکده الهیات و معارف اسلامی منصوب می گردید. امید است با عنایات الهی و همکاری نخبگان و همه گروه‌های آموزشی آن دانشکده محترم در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه با رعایت اصول قانون مداری, اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دانشگاه در جهت تکریم سرمایه انسانی بر اساس سیاستهای دولت تدبیر و امید موفق باشید.

*

دکتر غلامرضا زارعيان نيز با حکم رياست محترم دانشگاه به مدت يکسال به عنوان مدير گروه زبان و ادبيات انگليسي، منصوب گرديد.

انتصاب همکاران ارجمند را تبريک عرض نموده، از خداوند متعال سربلندي و توفيق در انجام مسئوليت هاي محوله را براي ايشان، مسألت داريم.

روابط عمومي دانشگاه