توفيق تيم دانشجويي رياضي در مسابقات رياضي دانشجويان کشور

*

سي و هشتمين دوره مسابقات سراسري رياضي دانشجويان کشور با حضور برترين استعدادهاي رياضي از ۲۳ الي ۲۶ ارديبهشت ماه سال جاري به همت انجمن رياضي کشور در دانشگاه تحصيلات تکميلي صنعتي و فناوري پيشرفته ماهان کرمان برگزار و دانشگاه حکيم سبزواري موفق به کسب رتبه ۱۷ تيمي در بين ۳۷ دانشگاه کشور شد.

اين مهم در حالي صورت گرفته است که بسياري از دانشگاه هاي مطرح و صاحب نام کشور مانند علم و صنعت ايران، گيلان، سمنان، مازندران، شاهرود و … پس از دانشگاه حکيم در رتبه هاي بعدي قرار گرفته و اين در حالي است که دانشگاه حکيم از سال گذشته اقدام به شرکت فعال در اين مسابقات نموده است.

شايان ذکر است که سرپرست تيم اعزامي را آقاي دکتر وطن دوست بر عهده داشته و نيز اينکه تيم اعزامي رياضي دانشگاه به سرپرستي سرکار خانم دکتر پورخانداني در سال گذشته نيز در بين ۴۳ دانشگاه، موفق به کسب رتبه ۲۶ تيمي گرديده بود.

سنجش قوه خلاقيت و قدرت استدلال رياضي و نهايتا شناسايي افراد برگزيده جهت اعزام به المپياد جهاني رياضي از اهداف عمده اين مسابقات مي باشد.

دکتر جواد حدادنيا، رئيس  دانشگاه نيز ضمن تقدير از زحمات و تلاش دانشجويان، سرپرست گروه و مسئولان ساعي دانشکده رياضي، براي ايشان در تداوم راه آرزوي توفيق و بهروزي نمود.

*