راه اندازی رادیو سبزوار به همت دانشگاه حکیم

سبزوار به عنوان یکی از بزرگترین شهرستان‌های استان خراسان رضوی، با پیشینه‌ی تاریخی و قدمت بسیار و جمعیت غالباً جوان و نیز با وجود خیل انبوه دانشجویان بومی و غیربومی شاغل به تحصیل در آن، تاکنون از وجود برنامه‌ی رادیوئی اختصاصی بی‌بهره بوده‌است.

نیاز به حضور در رسانه‌ها به منظور معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل موجود در شهرستان از جنبه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و خصوصاً آموزشی و پژوهشی، مسئولان دانشگاه حکیم را بر آن داشت تا به منظور بهره‌مندی آحاد مختلف مردم، طی قراردادی که با صدا و سیمای استان منعقد گردیده است، با ایجاد شبکه ای رادیوئی، گام در این مسیر نهاده و در جهت ارتقا و رشد و توسعه‌ی شهرستان تلاش و بسترسازی نمایند.

صدای سبزوار، شهر دانش، نام بامسمائی است که با تلاش جمعی از فعالان عرصه‌ی رسانه و نیز مسئولان دانشگاه با توکل بر خدای متعال از هفتم دیماه مسال، یکشنبه‌ها به مدت ۳۰ دقیقه از ساعت ۹ صبح، در سطح استان پخش خواهد شد.

امید است که این حرکت دانشگاه حکیم، در راستای ارتقا و رشد و توسعه شهرستان مثمر ثمر واقع شده و با توکل بر خدای متعال بتوان سطح و گستره آنرا در آینده ای نه چندان دور، بیش از این بسط و گسترش داد.