برگزاری دهمین نشست مدیران روابط عمومی منطقه ۸

دهمین نشست دوره ای مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی منطقه ۸ کشور روز پنج شنبه ۹۲/۷/۱۸ به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار گردید.

در ابتدای مراسم پس از تلاوت کلام ا… مجید و پخش سرود سبزوار و تیزر دانشگاه، آقای دکتر عباس محمدیان، رئیس دانشگاه، ضمن عرض خیر مقدم به مدیران و مسئولان روابط عمومی منطقه ۸، به ذکر مقدماتی در خصوص پیشینه تاریخی و فرهنگی و علمی شهرستان سبزوار و همچنین دانشگاه حکیم سبزواری پرداخت .

SONY DSC

دکتر محمدیان سپس اظهار امیدواری کرد که برگزاری این گونه جلسات به تبادل تجربیات بیشتر و ارائه راهکارهای عملی در حوزه روابط عمومی منتج گردد.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری، روابط عمومی ها را چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای یک سازمان برشمرد که در عین امانت داری، وظیفه مشاوره و ارائه نقطه نظرات سازنده و کاربردی برای مسئولان را نیز عهده دار هستند.

ایشان همچنین روابط عمومی را پل ارتباطی مابین مسئولان و مردم جامعه و دانشجویان و رسانه های گروهی برشمرد که بایستی با رصد کردن نقاط قوت و ضعف، در جهت پیشبرد اهداف سازمان کوشا باشند.

دکتر محمدیان همچنین مسئولان روابط عمومی را از جمله افراد صاحب نظر و صاحب اطلاع در تمامی جریان های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و دینی برشمرد که به عنوان مطلع نقش مشورت دهنده به مسئولان را بر عهده دارند.

SONY DSC

پس از سخنان ریاست دانشگاه، آقای دکتر سید حسین سید موسوی، دبیر روابط عمومی های منطقه ۸ و مدیر دفتر ریاست و معاون دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد، ضمن عرض تشکر از مسئولان دانشگاه سبزوار، خصوصاً آقای دکتر محمدیان در میزبانی مطلوب مدیران روابط عمومی، از دانشگاه حکیم سبزواری و شهرستان سبزوار به نیکی یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که برگزاری این سلسله نشست ها، ضمن ارائه راهکارهای عملی و کاربردی در پیشرفت و پیشبرد اهداف روابط عمومی، زمینه ساز ارتقای دانشگاه و مؤسسات آموزشی و پژوهشی در جنبه های مختلف علمی، پژوهشی ، فرهنگی و غیره باشد.

پس از سخنان دکتر سید موسوی، دستور کار جلسه مطرح و اعضاء به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف آن پرداختند.

SONY DSC

شایان ذکر است در دهمین نشست مدیران روابط عمومی منطقه ۸ اعضای ذیل شرکت نمودند:

۱- آقای دکتر سید حسین سید موسوی، دبیر منطقه ۸ و مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد

۲- آقای محمد همایی، مشاور رئیس و سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری

۳- مجید سلیمی، مسئول روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری

۴- محمد جواد مشاوری نیا، مدیر روابط عمومی دانشگاه بیرجند

۵- جواد فرخی استاد، مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند

۶- حجت شاکری، مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان

۷- علی مجید زاده، نماینده روابط عمومی دانشگاه تربت حیدریه

۸- سرکار خانم مریم نعمتی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی

۹- سرکار خانم مهناز ابراهیم نیا، مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه

۱۰- سرکار خانم لیلا صاحب الزمانی، کارشناس روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری

۱۱- سرکار خانم فهیمه محسنی، مسئول روابط عمومی دانشگاه فناوری های نوین سبزوار

SONY DSC