این جلسه با حضور نمایندگان بانوان دانشگاه در روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات اداری سازمان مرکزی ساعت ۱۲ با بررسی چند دستور کار معین برگزار گردید .
در ابتدای جلسه شکرگزاری به درگاه الهی به دلیل پیروزی بزرگ مردان غیور سپاه گردید که با اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای ( دام ظله العالی) در حمایت از زنان و کودکان مظلوم عالم، گام بزرگی برداشته و باعث خوشحالی حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف گردیدند .
همچنین ضمن عرض تبریک به همکار گرامی و فرهیخته ، خانم دکتر صدیقه نصری در سمت مدیر همکارهای علمی و بین المللی دانشگاه مقرر گردید از ریاست محترم دانشگاه به مناسبت این انتخاب بجا از خانواده بانوان ، قدردانی گردد.
در این جلسه معین شد، تاریخ برگزاری “همایش شبکه سازی گفتمان فاطمی در کشورهای اسلامی” با تبدیل شدن این همایش از ملی به بین المللی تا آذر ۱۴۰۳ تمدید گردد.
همچنین گزارشی از نحوه فعالیت سایت هم رسان با آدرس http://hamresaan.ir/ در جهت وساطت ازدواج های دانشجویی توسط خانم منصوره سادات طبسی مسئول واحد خواهران دفتر نهاد انجام گرفت .
از مصوبات این جلسه ، برگزاری جلسه ای با حضور دانشجویان مادر و متاهل جهت تعامل با ریاست محترم دانشگاه و بیان دغدغه های
آنها و درخواست دعوت از کارکنان تامین نیرو در مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز دانشگاه و نیز استفاده مادران دارای فرزند زیر شش سال کارکنان تامین نیرو از یک ساعت تقلیل کاری به صورت دورکاری می باشد.
همچنین در این جلسه معین گردید به مناسبت هفته خانواده برنامه هایی در دستور کار معاونت فرهنگی و دفتر نهاد مقام معظم رهبری قرار گیرد.
در انتها از فعالین گروه مجازی خانواده بزرگ بانوان حکیم نیز قدردانی گردید و مقرر شد جهت ارتقاء بیشتر این گروه برنامه ریزی بیشتری نیز انجام گیرد .