جلسه معاون و مدیران حوزه پژوهش و فناوری با شرکت پارس فولاد سبزوار جهت ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه و صنعت و تشکیل مرکز نوآوری برگزار شد.

در این جلسه مدیر ارتباط با جامعه و صنعت به معرفی دانشگاه و تشریح رشته‌های دانشگاه پرداختند و قرار بر این شد اسامی رشته‌ها برای شرکت ارسال گردد.

دکتر اسماعیلی مدیر کارخانه ضمن اعلام نیاز تربیت نیروهای مختصص، خواستار برگزاری کارگاه های آموزشی از سوی دانشگاه شد.

مدیر تحصیلات تکمیلی درخصوص نحوه اعلام نیازهای شرکت در سامانه نان (نظام ایده‌ها و نیازها)، اعلام کرد دانشگاه حکیم سبزواری جهت رفع این نیازها پروپوزال های مرتبط به همراه دانشجو و استاد راهنما را به شرکت معرفی می نماید.

همچنین در این راستا دانشگاه کارگاهی برای سامانه نان در هفته‌های آینده برگزار می‌گردد که امکان شرکت کارشناسان فولاد در این کارگاه فراهم است.

جناب آقای دکتر رضایی ضمن خوش‌آمد به مدیر و همراهان ایشان پیگیر تفاهم نامه همکاری مشترک ایجاد مرکز منطقه‌ای تحقیقات، نوآوری و توسعه فناوری صنایع فولاد شدند که با قول مساعد مدیر کارخانه این تفاهم نامه در چند روز آینده امضا و به دانشگاه ابلاغ می‌گردد.

رییس پردیس علم و فناوری همچنین در مورد این تفاهم نامه اظهار امیدواری کردند که با امضا این تفاهم نامه ارتباط دانشگاه با شرکت پارس فولاد سبزوار بیش از پیش شود و مرکز نوآوری فولاد در پردیس علم وفناوری دانشگاه حکیم سبزواری ایجاد گردد.

در انتها جناب آقای دکتر خوش سیما ضمن جمع بندی مطالب، اظهار امیدواری کرد که نیازمندی‌های فولاد به دانشگاه ارسال تا پروپزال مربوط به آن تهیه گردد و شاهد قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت بیشتر دانشگاه و شرکت پارس فولاد سبزوار باشیم.