جلسه کارکنان دانشگاه حکیم سبزواری با سرپرست شعب بانک تجارت شهرستان روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه، با حضور معاون اداری، مالی و مدیر اداری و پشتیبانی دانشگاه، رئیس شعبه بانک تجارت دانشگاه و جمعی از کارکنان برگزار شد.
به گزارش حوزه امور اداری و پشتیبانی در این جلسه آقای عمادی، سرپرست شعب بانک تجارت شهرستان، ضمن اشاره به تعامل مثبت و همکاری های دو جانبه چند ساله و استقبال از ارائه خدمات به خانواده دانشگاه حکیم سبزواری، علت توقف و کاهش تسهیلات را انتقال حساب های دانشگاه در بانک تجارت به بانک مرکزی طبق الزامات قانونی و سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی برای کنترل تورم دانست که صرفاً پرداخت تسهیلات را از منابع موجود بانک ها و امتیاز سپرده‌گذاران مجاز دانسته است. در این راستا، عنوان شد که همکاری بیشتر کارکنان محترم در حفظ موجودی حساب و افزایش معدل مجموع حسابهای همکاران، در افزایش تعداد و مبلغ تسهیلات پرداختی تاثیر بسزایی خواهد داشت.
معاون اداری و مالی دانشگاه نیز اتخاذ راهکارهایی جهت جلوگیری از توقف تسهیلات تاکید و پرداخت تسهیلات به همکاران محترم دانشگاه را ضروری دانست و اعلام کرد پیگیری های لازم برای حل این موضوع از سوی معاونت اداری و مالی و وزارت علوم با جدیت ادامه دارد و منتظر نتیجه آن هستیم.
سپس همکاران به طرح مشکلاتی در خصوص تاریخ سر رسید اقساط، سقف برداشت دانشجویان بین الملل، کارمزد بالای تسهیلات بر اساس میانگین حساب، تاخیر در پرداخت وام ازدواج و… پرداختند که مقرر شد در راستای حل این مشکلات اقدامات لازم انجام گردد.
همچنین در این جلسه پیشنهاداتی در خصوص سایر همکاری‌ها از قبیل امکان استفاده از خدمات کالا کارت و کالا نو بانک تجارت، مطرح شد.