رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه قدردانی کرد.
در متن این پیام چنین آمده:
بسم الله الرحمن الرحیم
درود خداوند عزیز و بلند مرتبه بر ملت آگاه  و بیدار ایران اسلامی و به ویژه مردم فهیم و همیشه در صحنه  دیار  همیشه سرفراز سربداران که بار دیگر با حضور باشکوه و عزّت‏‌آفرین خود در میعادگاه بزرگ انتخابات، پیام مردم سالاری  دینی در ایران را طنین‌انداز کردند.
برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا یکى از آزمونهاى بزرگ ملت ایران در مقابل چشم جهانیان بود.
همانگونه که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) می فرماید: آنچه در انتخابات بسیار مهم است، حضور عمومی مردم است؛ همه باید در انتخابات شرکت کنند، این یک وظیفه ی ملی است.
بدون تردید مشارکت و حضور حداکثری اقشار و گروه های مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، نشان داد که هرگاه پای منافع ملی و انقلاب به میان بیاید همه ی مردم از زن و مرد، پیر و جوان، روستایی و شهری به صورت منسجم و یکپارچه در صحنه حضور می یابند.
این جانب از همت بلند و حضور گسترده، حماسی و باشکوه همه اقشار جامعه به خصوص مردم فهیم حوزه انتخابیه سبزواربزرگ، جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و اطمینان دارم که این حضور گسترده می تواند پشتوانه و راهگشای دولت دوازدهم به منظور سرعت بخشیدن به روند توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر ایران اسلامی و به ویژه خطه ی سبزوار بزرگ باشد.
در پایان ضمن تبریک به منتخبان محترم مردم آگاه و با شعور ایران بزرگ، از خداوند متعال توفیق همگان را در پاسداری از ارزش‏‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت کشور و تعالی جامعه، مسئلت ‌دارم.
جواد حدادنیا
رئیس دانشگاه حکیم سبزواری