مدیر پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری از ارتقای نه پله ای این دانشگاه در جديدترين رتبه بندي دانشگاه های كشورا ز سوي پايگاه استنادي علوم جهان اسلام” ISC “خبر داد.

دکتر حمیدرضا اویسی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اعلام خبر فوق، گفت: در رتبه‌بندی جدید دانشگاه‌های کشور که اخیرا از سوی پایگاه استنادی جهان اسلام اعلام شده است، جایگاه دانشگاه حکیم سبزواری با ۹ پله صعود از رتبه ۴۲ در سال گذشته به رتبه ۳۳ ارتقا یافته است.

وی افزود: بر این اساس دانشگاه حکیم سبزواری در این رتبه بندی در بین دانشگاه های کشور از بازه ۵۰-۴۱ در سال ۹۷-۹۶ به بازه ۴۰-۳۱ در سال ۹۸- ۹۷ ارتقا یافته و بالاتر از بسیاری از دانشگاه های مرکز استان قرار گرفته است.

مدیر پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری ادامه داد: رتبه‌ بندی دانشگاه ‌های کشور هرساله از طرف ISC و بر اساس معیارها و شاخص‌ های پنج‌ گانه پژوهشی، آموزشی، وجهه بین‌ المللی، تسهیلات و امکانات و فعالیت‌ های اجتماعی و اقتصادی انجام می گیرد.

دکتر اویسی دستیابی به این موفقیت و رشد شتاب ‌دار دانشگاه در زمینه‌ های وجهه بین المللی، علمی و پژوهشی و اموزشی را مرهون تلاش بی‌وقفه اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارمندان برشمرد و اظهار امیدواری کرد شاهد ارتقای بیش از پیش دانشگاه حکیم سبزواری در تمامی حوزه ها باشیم.

 

جدیددترین رتبه بندی دانشگاه ها و مراکر آموزش عالی توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام